Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از میرور، تعجبی ندارد که سگی با نام «شاهزاده کلئوپاترا سوپرچیل» به خاطر داشتن سه خودروی فوق لوکس و یک کمد پر از لباس، به عنوان ثروتمندترین سگ انگلیس شناخته شود.

صاحب این سگ که «آنتونی ولش» 57 ساله است تاکنون بیش از 40 هزار پوند خرج این سگ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سگ که از نژاد «استفوردشایر بول تریر» است به تازگی تولد هفت سالگی اش را جشن گرفته است. صاحب این سگ بهترین توپ های تنیس و وسایل بازی را برای سگ خود خریداری کرده است. این سگ ثروتمند 65 دست لباس، 175 عینک آفتابی، یک کالسکه لوکس 1500 پوندی و سه خودروی لوکس دارد.

آنتونی برای کثیف نشدن دست و پاهای این سگ، گاهی آن را با کالسکه جابجا می کند. این سگ به طور روزانه ماساژ داده می شود و برای خوابیدن هم آهنگی برای او نواخته می شود.

صاحب این سگ ضمن ابراز علاقه شدیدش به این سگ گفت: «مردم شاید فکر کنند که من سگم را لوس می کنم؛ اما وقتی توانایی اش را دارم چرا نباید خرجش کنم. او یک سگ فوق العاده است».

آنتونی این سگ را زمانی که در یک قفس گرفتار شده بود، پیدا کرده است. در آن زمان کلئوپاترا 1 ساله بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزارش تصویری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شجاعت مبارز معروف آمریکایی در مهار تمساح با دست خالی (فیلم) بزرگترین مزرعه پرورش تمساح جهان؛ فرآیند فرآوری گوشت و پوست تمساح (فیلم) تعقیب و گریز تمساح و غزال در دریاچه / شکار لحظه‌ای که شبیه آن دیده نشده (فیلم)

دیگر خبرها

  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • هوای گیلان بعد از چند روز آفتابی ، بارانی می‌شود
  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • راز صاحب سینما می‌شود