Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار عبادالله عبداللهی در این نشست به ضرورت همکاری و مساعدت شهرداری با قرارگاه در جهت انجام پروژه‌‌‌های شهری اشاره کرد و گفت: مردم شهر تهران از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند با مدیریت جهادی موانع و مشکلات پیشروی این شهر را مرتفع کنند.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و ضرورت تلاش مضاعف مدیران در رفع مشکلات مردم اظهار داشت: یکی از راه کارهای مهم در شرایط کنونی برای شهرداری اولویت‌‌بندی پروژه‌‌های در حال اجراست زیرا که این اولویت‌‌بندی با توجه به میزان درآمد شهرداری، به مدیران کمک می‌‌کند تا وضعیت پروژه‌‌های در دست اجرا، مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه در انجام پروژه‌‌‌های شهری رفع معارضان، پرداخت طلب پیمانکاران و رفع گره‌‌های اداری امری مهم و ضروری است، تصریح کرد: تلاش می‌‌کنیم پروژه‌‌‌های شهری که در دست اجرا است بر اساس تعهدمان به سرانجام برسانیم اما از مجموعه شهرداری نیز انتظار داریم که به تعهدات خود عمل کند و برای تامین هزینه‌‌های پروژه‌‌ها اقدام کند.

سید محمدعلی افشانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیاء (ص) با مجموعه شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیاء (ص) انتظار داریم همچون گذشته پروژه‌‌‌های در دست اجرا را با قدرت و قوت انجام دهد.

وی افزود: برای پرداخت طلب پیمانکاران و رفع معارضات برنامه‌‌‌ریزی شده است و امیدوارم تا شش ماه آینده، هزینه‌‌های پروژه‌‌‌های در دست اجرا تامین شود تا شاهد به اتمام رسیدن بعضی از پروژه‌‌‌های شهری باشیم.

گفتنی است، در این نشست مدیران عامل گروه‌‌‌های تخصصی زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و همچنین معاونان و مدیران شرکت‌‌‌های تابعه شهرداری تهران نسبت به پروژه‌‌های در دست اجرا گزارشی ارائه کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سردار عبداللهی سید محمدعلی افشانی محمدعلی افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه

سرهنگ علیرضا مهدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: سال گذشته از سوی بسیج سازندگی اقدامات مناسبی از جمله ثبت و ساماندهی ۵۰ گروه جهادی فعال، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی، دندان پزشکی، فرهنگی و آموزشی به مناطق کم برخوردار، همراه برنامه‌های فرهنگی ارائه شد و تلاش بر این است با معرفی گروه‌های جهادی از ظرفیت این جامعه هدف، بیش از پیش بهره گیری شود.

فرمانده سپاه ساوه گفت: در یکسال اخیر، ۲۳ فقره تسهیلات کم بهره بلند مدت به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به متقاضیان برای اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۲۸۹۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار با همکاری کمیته امداد اضافه کرد: تهیه و توزیع ۱۱۲۵ بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان کم برخوردار با همکاری بسیج و آموزش و پرورش، نذر و قربانی ۶۷ رأس بین خانواده‌های نیازمند و توزیع ۸۳ سری جهیزیه با کمک گروه جهادی و کمیته امداد از اقدامات جهاد سازندگی در ساوه طی یکسال اخیر بوده است.

وی توزیع ۷۱ هزار پرس غذای گرم و تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته بهداشتی بین نیازمندان و معلولان را از دیگر اقدامات این نهاد مردمی عنوان کرد و افزود: علاوه بر رسیدگی به خانواده‌های نیازمند، برگزاری دوره‌های آموزش توانمندسازی اشتغال زایی برای ۶۵۰ نفر از این جامعه هدف دستور کار قرار دارد.

لزوم اجرای پیوست فرهنگی تمام پروژه‌های عمرانی ساوه

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد: از دیگر اقدامات مهم و شاخص جهاد سازندگی ساوه با همکاری اداره شهرستان، پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال بوده که این پروژه اکنون با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و با افتتاح این طرح ۲۸ روستا، ۴۱۰۰ خانوار و ۱۳ هزار نفر از این نعمت الهی برخوردار خواهند شد.

سرهنگ مهدی افزود: ساخت این پروژه از اواخر سال ۱۴۰۱ آغاز شده و امسال نیز به بهره‌برداری کامل می‌رسد، امیدواریم با وجود ظرفیت‌های عظیم این شهرستان، با تعامل و هم افزایی مسؤولان شاهد احداث پروژه‌های جدید باشیم.

وی گفت: تمام پروژه‌های عمرانی سپاه در این شهرستان با پیوست فرهنگی اجرا می‌شود و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری این مهم به تمام گروه‌های جهادی ابلاغ شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به توجه مقام معظم رهبری به جهاد در همه عرصه‌های بسیج و تاکید ایشان بر جهاد تبیین گفت: در این راستا به همه گروه‌های جهادی ابلاغ شده که در کنار پروژه‌های اقتصادی، در حوزه جهاد تبیین به صورت جدی فعالیت کنند تا علاوه بر خودکفایی در عرصه اقتصادی، بصیرت‌افزایی نیز در جامعه پرورش داده شود.

کد خبر 6100319

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • توضیحات زاکانی درباره پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری
  • ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • سخنگوی شهرداری تهران: توصیه‌های چمران فصل‌الخطاب است
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد