Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-26@23:59:09 GMT

تغییر ساعت کاری بانک آینده در کیش

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۵۲۸۰

تغییر ساعت کاری بانک آینده در کیش

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛ پیرو نامه استانداری « هرمزگان» در خصوص ساعات کاری و در راستای صرفه‌جوئی و مدیریت بهینه مصرف برق و پیشگیری از قطعی احتمالی آن، ساعت کار کارکنان شعب و باجه‌های بانک در این منطقه از روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه تغییر کرده بود که این زمان بر اساس ابلاغ جدید، مجددا تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
ساعت کار کارکنان شعب و باجه های مستقر در منطقه آزاد کیش، از شنبه تا چهارشنبه از  ۷ و ۳۰ دقیقه صبح  تا ۱۴می باشد و ساعت خدمت رسانی به مشتریان در این منطقه نیز در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ صبح  تا ۱۲ ظهر است.
 
** ساعت حضور کارکنان در محل کار
همچنین ساعت «حضور کارکنان» در شعب و باجه‌های بانک در کیش در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و در روزهای پنجشنبه از ۷ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه است.
 
بر اساس تصمیم برخی استانداری‌های کشور و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ساعت کاری بانک‌ها در کشور از نیمه تیر ماه ۹۷ تغییر کرده بود که این زمان جدید در برخی از استان‌ها تا اطلاع ثانوی تغییر کرده و یا تمدید شده است.
 
بدیهی است؛ در صورت هرگونه تصمیم گیری و ابلاغ ساعات کار جدید توسط هیات دولت و یا استانداری های سراسر کشور، مراتب مجدداً اعلام می‌شود.  
 
ضروری است؛ تمامی شهروندان در راستای ایفای مسئولیت بانک در این برهه از زمان، در مصرف برق صرفه‌جوئی لازم را داشته باشند، به نحوی که حتی المقدور از روشنائی روز بهره برده و همچنین از روشن نمودن تجهیزات الکترونیکی غیرضرور، به ویژه تجهیزات سرمایشی خودداری کنند.
 
ساعات کاری شعب سایر استان‌ها بر اساس اطلاعیه رسمی استانداری‌های ذیربط، حسب مورد اعلام می شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست تغیر ساعت کاری بانک آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۵۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!

همشهری آنلاین: اخیرا، مالکیت پرسپولیس در اختیار مجموعه‌ای از بانک‌ها قرار گرفته و استقلال هم به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده است. هواداران، موشکافانه این تغییر و تحولات را درنظر داشتند و حالا، با تغییر مالکیت، کری‌خوانی‌های مرسوم هم عوض شده است. این کری‌خوانی‌های بامزه به‌خصوص در فضای مجازی نمود داشته است؛ از یک سو هواداران پرسپولیس که تیمشان به بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شده، مدعی‌اند هر کسی که در کشور کارت بکشد، بخشی از سود تراکنش‌ها به‌حساب باشگاه می‌رود.

برخی هواداران استقلال این مسئله را جدی گرفته و حتی عکسی دست‌به‌دست می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر با خط خود نوشته، کار این بانک‌ها را قبول نمی‌کند. دیگر شوخی بامزه هم این بوده که برخی هواداران پرسپولیس گفته‌اند از آنجا که استقلال متعلق به یک شرکت بزرگ پتروشیمی است، دیگر بنزین نمی‎زنند تا تیم رقیب را از نظر مالی منتفع نکنند. فارغ از این شوخی‌ها، هواداران هر دو تیم نگران وضعیت تیمشان هستند و امیدوارند این تغییر و تحول، به نفع تیمشان تمام شود.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • استقلال رنگ و بوی تازه می‌گیرد؟!
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟