Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان روان‌شناسی دانشگاه آزاد بابل ورودی۹۳ با حضور مسئولان، جمعی از اعضای هیات علمی و خانواده دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل ورودی سال ۱۳۹۳ با حضور مسئولان، جمعی از اعضای هیات علمی و خانواده دانشجویان در سالن آمفی تئا‌تر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هیأت علمی واحد بابل در این مراسم گفت: توکل به خداوند متعال، اعتقاد به خودباوری به انسان شخصیت می‌بخشد چراکه انسان برای زندگی مطلوب و ایده‌آل نیاز به پویایی و تلاش دارد.

قاسم یعقوبی حسنکلا افزود: روان‌شناسی، علم کاربردی مطالعه رفتار و فرایند‌های ذهنی بر اساس یافته‌های علمی و پژوهش تحقیق بوده و به رفتار، فعالیت‌ها و اعمالی اشاره دارد که قابل مشاهده و اندازه‌گیری است.

وی دانش‌آموختگان رشته روان‌شناسی را مظهر صبر و استقامت در امر مشاوره و راهنمایی دانست و بیان کرد: هدایت و حمایت از افراد نیازمند به مشاوره و راهنمایی و نیز همراه‌بودن با مخاطب، مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموختگان رشته روان‌شناسی است.

مهدی یحیی زاده، مدرس روان‌شناسی واحد بابل نیز متن سوگندنامه رشته روان‌شناسی را قرائت کرد و دانشجویان فارغ‌التحصیل در حضور استادان و اولیای خودشان به قرائت سوگندنامه پرداختند.

اجرای نمایش طنز، مسابقه فرهنگی، تجلیل از دانشجویان و برش کیک دانش‌آموختگی و اهدای لوح سپاس ازدیگر برنامه‌های این جشن دانش‌آموختگی بود. منبع: خبرگزاری آنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد بابل جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی هیات علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکا + فیلم

دانشجویان دانشگاه میشیگان آمریکا با در دست گرفتن پرچم فلسطین در جریان مراسم فارغ التحصیلی خود، بر مخالفت خود با جنگ مستمر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین در این منطقه تاکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • فیلم| حمایت از فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان
  • حمایت از فلسطین این بار در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان میشیگان | ویدئو
  • فیلم| پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکایی
  • پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکا + فیلم