Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: حال کودک 9 ساله ای که دیروز در رودخانه بشار درمحدوده روستای چناربرم از توابع شهرستان دنا غرق شده بود، وخیم است.
جلال پوران فرد افزود: این کودک ساعت 19 دیروز در رودخانه بشار در محدوده چنار برم غرق شد که توسط مردم محلی از رودخانه خارج و به درمانگاه پاتاوه منتقل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله تیم اورژانس میمند و بخش پاتاوه برای انجام اقدامات لازم به محل حادثه اعزام شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی با بیان اینکه احیای این کودک توسط تیم اورژانس میمند با موفقیت انجام شد اضافه کرد:پس از احیا و برگشت علائم حیاتی همچون تنفس و نبض، کودک به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و هم اکنون وضعیت کودک ناپایدار و وخیم گزارش شده است.
استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1395 با تعداد 12 فوتی بر اثر غرق شدگی در رتبه ششم کشوری بر حسب جمعیت به ازای هر صد هزار نفر (پس از استان‌های گیلان، مازندران، خوزستان، لرستان و ایلام) قرار گرفت.
در سال 94 تعداد 13 نفر به دلیل غرق شدن در رودخانه‌ها و آبگیرهای استان جان باختند.
استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 66 رودخانه دائمی و فصلی یکی از استان‌های آسیب پذیر در زمینه غرق شدگی است و با وجود آنکه فاقد خط ساحلی و دریایی است اما در آمار غرق شدگی رتبه بالایی در کشور دارد.
در سه سال اخیر 30 نفر در رودخانه‌ها و آبگیرهای استان به دلیل غرق شدگی جان باختند.

 انتهای پیام/غ

غرق شدن کودک در رودخانه بشار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از غرق شدگی دو نفر در محدوده پل فلاورجان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی در آب رودخانه ساعت ۱۷:۴۹ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: این حادثه در محدوده پل فلاورجان رخ داده بود.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: دو دختر نوجوان ۱۵ ساله در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شدند.

کد خبر 748173

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا