Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهاجم سرعتی پرسپولیس با آغاز لیگ هجدهم می تواند بعد از مدتها برای سرخپوشان به میدان برود.

 

 پرسپولیس و برانکو در شرایط سختی به استقبال فصل جدید رقابت های لیگ برترمی روند و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نتوانستند بازیکنی جدیدی را به جمع خود اضافه کنند.امید عالیشاه اما بازیکنی است که بعد از پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی خود در تراکتورسازی حالا به جمع سرخپوشان بازگشته و می تواند بعد از مدتها برای تیمش بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او که در همه بازی های تدارکاتی تیمش در کنار علی علیپور زوج خط حمله تیمش را تشکیل داده امیدوار است با درخشش در این فصل بازگشتی با شکوه را در ترکیب تیمش تجربه کند.

 

قدرت حمل توپ و سرعت بالای عالیشاه مزیت های مهم این بازیکن به شمار می آید که توانایی بازی در پست مهاجم و وینگر چپ و راست را نیز دارد. برانکو در روزهایی که منشا از فرم ایده آل خود فاصله پیدا کرده امیدوار است عالیشاه با انگیزه بتواند نقش یک مکمل خوب را در کنار علیپور ایفا کند.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عالیشاه ورزشی امید عالیشاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۴۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج عجیب امید عالیشاه در بازی مقابل سپاهان که به‌نوعی فریب عثمان دابو را خورد، حالا سرخ‌ها در بازی حساس مقابل نساجی کاپیتان تیم خود را نخواهند داشت. عالیشاه در بازی با آلومینیوم اراک مصدوم بود و این بازی مهم را از دست داد و البته غیبتش به چشم آمد چرا که به نظر می‌رسد شماره 2 پرسپولیس جایگزین مناسبی ندارد.

عالیشاه در این فصل یکی از سه بازیکن برتر پرسپولیس بوده و شاید بتوان او را بهترین و مؤثرترین بازیکن تیمش هم نامید.

او در بازی با سپاهان هم با وجود دو هفته دوری از تمرین کیفیت خوبی ارائه داد و اگر اسیر آن ماجرای دقیقه 82 نمی‌شد، حالا می‌توانست در بازی قائمشهر دست مربی‌اش را بگیرد اما اکنون اوسمار دوباره باید بازی بدون کاپیتانش را تجربه کند و برای انتخاب جانشین مناسب برای این بازیکن چالش خواهد داشت.

در بیشتر بازی‌های قبلی وحید امیری بعضاً جانشین عالیشاه می‌شد و جای او را به‌عنوان بازیکن آزاد پشت مهاجم نوک پر می‌کرد اما یک‌بار نیز محمد خدابنده‌لو در آن پست به میدان رفت. با این حال به نظر می‌رسد قابلیت‌های عالیشاه برای بازی در آن پست مناسب‌تر است و حتی امیری باتجربه نیز نمی‌تواند کاری که عالیشاه در آن منطقه انجام می‌دهد را انجام دهد.

پرسپولیس عصر دوشنبه باید در قائمشهر مقابل نساجی بازی کند و عالیشاه شانس بازی مقابل تیم استان خود را از دست داده است؛ در حالی که بودنش در آن مسابقه می‌توانست به لحاظ فنی و روانی شرایط پرسپولیس را بهتر کند.

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید