Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم اشغالگر قدس به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت ۱۴ شهروند فلسطینی خبر دادند. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع فلسطینی گزارش دادند نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی یورش بردند و طی آن 14 شهروند فلسطینی از جمله لمی‌خاطر فعال و نویسنده رابازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش پایگاه خبری صفا، نظامیان صهیونیست بامداد امروز به منزل لمی خاطر حمله کرده و وی را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

تصاویری که در شبکه‌های ارتباط اجتماعی منتشر شده است، این زن فلسطینی را در حال خداحافظی با کودکش در حالی که در کنارش نظامیان صهیونیست هستند، نشان می‌دهد.

 

لمی خاطر تحلیلگر سیاسی ونویسنده در زمینه ادب و سیاست در برخی از روزنامه‌ها و شبکه‌های اینترنتی به شمار می‌رود، وی متولد شهر رام الله است و به نوشته‌هایش در طرفداری از مقاومت فلسطین شهرت دارد.

نظامیان صهیونیست مدعی شده است که در جریان حمله امروز و بازرسی منازل در شهر رام الله، به اسلحه دست یافته است.

انتهای پیام/

R36355/P36355/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۵۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی از حمله نظامیان صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط خبر دادند.

بنابراین گزارش، نظامیان اشغالگر صهیونیست به دانش‌آموزان فلسطینی در اردوگاه شعفاط در قدس اشغالی هنگام خروج از مدرسه حمله‌ور شدند.

منابع محلی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست اقدام به شلیک گسترده گاز اشک‌آور به سمت دانش‌آموزان کرده اند.

کد خبر 6092249 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • حمله صهیونیست‌ها به دانش‌آموزان فلسطینی در قدس اشغالی +فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند