Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، 17 قایقران در بخش بانوان و آقایان در مواد کایاک و کانو به دور پایانی اردوی تیم ملی آب های آرام برای بازی های آسیایی جاکارتا دعوت شدند.این مرحله از اردو از 4 مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می شود و تا 24 مردادماه ادامه خواهد داشت.لوتار شفر و رالف هربرت سرمربی، ایرج اقلیمی سرمربی کایاک، الیاس اقلیمی سرمربی کانوکانادایی، انوش عباسی مربی کایاک، ایمان پورعزیز مربی کانوکانادایی و مهسا مجللی مربی و سرپرست بانوان اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین بوداغی از مازندران، پیمان قویدل و علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان، احمد رضا طالبیان از اصفهان و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک مردان، عادل مجللی از گلستان، علی اجاقی از کرمانشاه، محمدنبی رضایی و پژمان دیوسالاری از مازندران و شاهو ناصری از کردستان در بخش کانوکانادایی مردان، آرزو حکیمی از همدان، هدیه کاظمی از هرمزگان و الناز شفعیان از گیلان در بخش کایاک بانوان و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه و آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان در بخش کانوی بانوان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی اردو قایقرانی آب های آرام جاکارتا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در این مراسم، با بیان اینکه خودشناسی و خودسازی مقوله مهم در انتقال دانش است افزود: معلمی که خود به مرحله خود سازی نرسیده باشد نمی‌تواند زمینه رشد دیگران را فراهم کند.

محمدحسین رمضانی با تاکید بر اینکه دشمنان انقلاب و نظام در صدد هستند که فضای مطلوب مدرسه را از دانشَ آموزان بگیرند، افزود: موتور پیشرفت در کشور امید و اعتماد است که باید در مدارس به آن توجه شده و دانش آموزان در این زمینه آموزش‌های لازم را فرا گیرند. 

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ایران قوی به مدرسه قوی نیاز دارد، گفت: آموزش و پرورش برای رسیدن ایران به قله‌های پیروزی تلاش‌های لازم را در مدارس انجام خواهد داد.

حامد حبیب زاده ، رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان هم در این آئین گفت: شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا ۵۳۳ تیم با حضور ۲ هزار و ۶۶۵ دانش آموز برگزار شد که از این مجموع ۱۱ تیم به مرحله نهایی راه یافت.

وی افزود: در مرحله نهایی که در تهران برگزار شد ۵ تیم دانش آموزی گیلان مدال نقره و یک تیم مدال طلا را کسب کردند. 

رئیس بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان به برگزاری هفدهمین لیگ علمی بین المللی پایا اشاره کرد و گفت: در این مرحله که در نیمه دوم اردیبهشت در استان برگزار خواهد شد، تاکنون ۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز درقالب حدود ۸۰۰ تیم شرکت کردند.

در پایان این مراسم، از فعالان و مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان