Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:53:42 GMT

زباله های شهر صدرا مکانیزه جمع آوری می شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۷۶۲۶

زباله های شهر صدرا مکانیزه جمع آوری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری صدرا، عباس ملک زاده با اشاره به اینکه جمع آوری زباله در هر شهری همواره یکی از دغدغه های مهم مسئولان و شهروندان آن شهر بوده است، گفت: جمع آوری بد موقع زباله ها و پاکیزه نگه داشتن شهر از ویژگی های مهم یک شهر ایده آل است و نشان میدهد شهر با استانداردهای روز دنیا در حال پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این میان شهر صدرا که شهرداری آن عمری کمتر از ۷ سال دارد و خود شهر نیز تاریخ آن به بیش از ۳۰ سال نمی رسد، تا کنون بصورت سنتی و با کامیون زباله ها جمع آوری می شد که مشکلات فراوانی برای شهرداری و شهروندان داشت از این رو شهرداری طبق برنامه ریزی های انجام شده به دنبال ایجاد یک سیستم مکانیره جمع آوری زباله های شهری بود که خوشبختانه با حمایت شورای محترم شهر صدرا و پیمانکاران این حوزه، اکنون زباله های شهر صدرا برای نخستین بار بصورت مکانیزه جمع آوری میشود که خدمتی دیگر و بزرگ از سوس شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا  به مردم عزیز این شهر است.

شهردار صدرا بیان کرد: در ابتدا تعداد یک دستگاه سیم تریلر ویژه جمع آوری، انتقال و ذخیره زباله در ایستگاه ها و چهار دستگاه کامیون جمع آوری و پرس کوچک خریداری شده که با انجام پلاک گذاری رسماً وارد خط خواهند شد و روزانه بیش از یکصد تن زباله های شهروندان صدرا را جمع آوری خواهند کرد.

.ملک زاده گفت: برای تجهیز سیستم مکانیزه جمع آوری زباله شهر صدرا تا کنون حدود ۱۹ میلیارد ریال هزینه شده که در آینده نزدیک تعداد این دستگاه ها افزایش خواهد یافت.

کد خبر 4355863

منبع: مهر

کلیدواژه: زباله شهرداري صدرا بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد خرم آباد شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه بیرجند سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری به دلیل گستردگی و اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، به صورت فعال و همه روزه نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اقدام می‌کنند.
دامون عبدالهی‌زاده به رنگ آمیزی ۴۵ کیلومتر از جداول خیابان‌ها و بلوار‌های شهر خرمشهر اشاره کرد و افزود: چهار کیلومتر از نرده‌های پیاده‌رو ساحلی امام خیمینی (ره) و بلوار بایندر رنگ آمیزی شده است.
وی به اجرای هشت کیلومتر هرس و فرم دهی درختان، کاشت ۹ هزار متر مربع گل‌های فصلی و نصب مجموعه وسایل جدید بازی کودکان در چهار پارک خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۲ نماد نخل نوری در میادین کوی بهروز و بسیج نصب شد.
سرپرست شهرداری خرمشهر به اجرای طرح آسفالت خیابان‌ها و معابر شهر خرمشهر پس از ۲۰ سال اشاره کرد و افزود: بیش از ۵۰۰ هزار متر مربع از خیابان‌های اصلی و فرعی شهر خرمشهر آسفالت و روکش آسفالت شد.
۱۱ کیلومتر از بلوار‌های سطح شهر نورپردای و بیش از ۲۰۰ پروژکتور در میادین و پارک‌ها نصب شد.

دیگر خبرها

  • چاره‌ای جز احداث تقاطع سپاه نداریم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد