Web Analytics Made Easy - Statcounter

این هنرمند در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: درست است که خیلی از مشکلات و دغدغه‌ها هم در داخل کشور و هم در جهان اسلام وجود دارد، ولی نباید حواس‌ها از موضوع فلسطین پرت شود؛ موضوعی که هم از نگاه امام خمینی(ره) و هم به گفته رهبر انقلاب مهمترین مسئله جهان اسلام است، این مسأله‌ای است که باید هم در جهان سیاست پیگیری شود، هم از جنبه نظامی و از طرف هنرمندان به آن پرداخته شود که از یاد‌ها نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چخماقی افزود: این نقاشی یک دیوار براق یا به قول یهودی‌ها یک دیوار ندبه را نشان می‌دهد که تعدادی یهودی صهیونیست آنجا در ظاهر مشغول دعا خواندن و عبادت هستند، ولی در باطن به قصد اینکه این سرزمین یعنی سرزمین قدس را تصرف کنند آنجا حاضرند.

وی گفت: در این تابلو نوجوانی وجود دارد که چفیه بسته و مصمم و محکم سنگ بدست دارد و روبروی صهیونیست‌ها ایستاده است؛ این نوجوان نماد همه جوانان و نوجوانانی است که با وجود اینکه ۷۰ سال از غصب سرزمین شان گذشته همان انرژی و توان نیاکان و حتی بیشتر از آن را از خود نشان داده اند و استقامت و ایستادگی را تنها راه موفقیت و به ثمر رساندن این مسیر تا ان شاء الله باز پس گیری سرزمین قدس می‌دانند.

چخماقی درباره ویژگی‌های فنی کار افزود: نزدیک به دو ماه زمان برد، کار ابعادش ۲۴۰ در ۱۲۰ سانت است و با تکنیک رنگ روغن روی بوم کار شده است.

تابلوی پشت دیوار سامری به مدت دو هفته در محل نگارخانه حوزه هنری به نمایش گذاشته شده است.

محسن چخماقی ۳۲ ساله، دارای مدرک کارشناسی صحنه‌آرایی نمایش و کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تابلوی نقاشی رونمایی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس

تیم آلومینیوم شب گذشته در حالی پرسپولیس را از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار گذاشت که احمد گوهری سنگربان اراکی‌ها سهم زیادی در پیروزی تیمش داشت.

گوهری دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در ابتدای فصل از جمع سرخ‌پوشان جدا شد بعد از شکست تیم سابقش تصویری را در فضای مجازی منتشر کرد.

گوهری با انتشار تصویری از یک کاغذ با این متن (خدایا یک خواهش بزرگ از تو دارم...می‌خوام بعد از بازی وقتی اومدم خونه خوشحال سربلند و حال خوب داشته باشم) روی دیوار در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «خداوند بعضی از مارو برای بعضی دیگر به عنوان روزی قرار میده».

اینطور که به نظر می‌رسد گوهری این کاغذ را قبل از بازی با پرسپولیس در محلی خاص یا دیوار اتاق خود چسبانده است.

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر