Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:47:38 GMT

15 مرداد آخرین فرصت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۲۴۶۳

15 مرداد آخرین فرصت ثبت نام بیمه تکمیلی رانندگان

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت:‌ بر اساس بخشنامه های ارسالی آخرین مهلت ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان و عمر و حوادث رانندگان بخش کالا 15 مرداد ماه سال جاری اعلام شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان،‌ مهدی خضری با اشاره به اینکه برقراری مباحث مرتبط با بیمه تکمیلی یکی از مطالبات جدی رانندگان بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و دستور ریاست سازمان قرارداد بیمه تکمیلی درمان،عمر و حوادث رانندگان توسط کانون انجمن های نفس موسسات و شرکت های حمل ونقل جاده ای کشور منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: رانندگان با دردست داشتن اصل وکپی کارت هوشمند راننده، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی راننده و همسر، ارائه شماره حساب شبا متعلق به راننده جهت درج در سامانه مربوطه باید به دفاتر پیشخوان دولت یا انجمن های صنفی خود مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان  با اشاره به اینکه برای کاهش مشکلات رانندگان اقدامات مثبتی انجام شده  تصریح کرد: از جمله اقدامات صورت گرفته روند توزیع لاستیک حواله ای در انجمن ها وتشکلات صنفی دراستان اصفهان است که خوشبختانه روند رو به رشدی داشته است.

خضری با بیان اینکه توزیع لاستیک به نرخ دولتی از 26 تیرماه در اصفهان ‌آغاز شده است،ادامه داد: بر اساس آمار جمع آوری شده توسط همکاران در روز 26 تیر 54 حلقه لاستیک، 28 تیرماه 156 حلقه لاستیک، 30 تیرماه 374 حلقه لاستیک،31 تیرماه 658 حلقه لاستیک و اول مرداد ماه 915 حلقه لاستیک توزیع شده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان اصفهان اصفهان درمان راهداری و حمل و نقل جاده بیمه نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامانه انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول اردیبهشت ۱۴۰۳ فعال شد.

دانشگاه‌های علوم پزشکی باید در زمان بندی اعلام شده نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضا‌های انتقال دانشجویان بر اساس بازه‌های زمانی اشاره شده با رعایت ضوابط و مقررات آموزشی و مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.

شنبه ۱ اردیبهشت تا چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳: ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم

شنبه ۲ تیر تا شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو

یکشنبه ۱۷ تیر تا یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳: رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبداء

دوشنبه ۱ مرداد تا سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳: بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو

چهارشنبه ۱۷ مرداد تا چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳: بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد و تایید نهایی و تثبت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد

سامانه میهمانی در طول نیمسال تحصیلی فعال بوده و نیازی به رعایت این جدول زمانبندی نیست.

همچنین با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته به عهده کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) وزارت بهداشت خواهد بود.

در دانشگاه‌هایی که سامانه انتقال در موعد مقرر فعال نیست، مسؤولیت به عهده همان دانشگاه بوده و از ارجاع هرگونه مکاتبه اداری و یا دانشجو به وزارت بهداشت جهت اخذ مجوز خارج از سامانه خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • بسته شدن موقت جاده خور- اصفهان
  • بسته شدن موقت جاده خور-اصفهان
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز