Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ غلامرضا کاوه  با اشاره به اینکه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ابلاغیه ای در تاریخ 30 خرداد امسال به تمامی شرکت های وارد کننده خودرو اعم از نمایندگی های رسمی و غیر نمایندگی ها ارسال کرده است، اظهارداشت: براساس این ابلاغیه تا اطلاع ثانوی هرگونه پیش فروش، فروش مشارکتی و مشارکت در تولید خودرو ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: شرکت‌های تأمین کننده خودرو تنها می توانند خودروهای خارجی در اختیار را از طریق فروش نقدی 30 روزه عرضه کنند در غیر این صورت هرگونه فروش ازجانب این شرکت ها غیر قانونی و به شدت با آنان برخورد می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین تصمیم ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی 13309 قلم ردیف تعرفه ای مشمول ممنوعیت واردات شده که خودرو هم از جمله این موارد است.

کاوه با اعلام اینکه واردات خودرو تا اطلاع ثانوی ممنوع است، گفت: بر همین اساس تمامی شرکت های وارد کننده خودرو که تا قبل از 31 خرداد امسال ثبت سفارش کرده و تا به امروز تامین ارز نشده اند هرچه سریعتر ضمن برگرداندن اصل وجوه به انضمام سود انصرافی به مشتریان باید قراردادها را نیز فسخ کنند.

سخنگوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به خریداران تأکید کرد پیش از خرید از نمایندگی‌های غیر رسمی حتما قرارداد را محضری کرده و خرید خود را به صورت قطعی انجام دهند علاوه بر این شماره شاسی و شماره بدنه خودرو خریداری شده را نوشته و بعد از روئیت خودرو نسبت به خرید اقدام کنند.


منبع: رادیو اقتصاد

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خودرو واردات ممنوعیت خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: تمام نقل و انتقالات ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن توسط دفاتر اسناد رسمی و مشاوران املاک ممنوع بوده و با متخلفان از طریق مراجع ذیربط برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزارش تسنیم از شیراز، مهدی پوربهی گفت: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص واحد به متقاضیان در مرحله پایانی اجرای پروژه صورت خواهد پذیرفت و انعقاد قرارداد و واگذاری واحد‌ها تا مرحله پایانی پروژه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: بار‌ها از سوی شرکت عمران صدرا اعلام شده است که اگر متقاضی به دلیل تکمیل نشدن مبالغ یا ناتوانی در واریز سهم آورده خود تمایل به ادامه مراحل پروژه‌های نهضت ملی مسکن را نداشته باشد، باید نسبت به انصراف از طرح اقدام کند، لذا واگذاری یا انتقال آن به افراد دیگر غیرقانونی است، اما متأسفانه شاهد خرید و فروش غیرقانونی ثبت‌نام‌ها توسط مشاوران املاک هستیم که تمام عواقب آن برعهده خریداران و فروشندگان است.

پوربهی با اشاره به ماده 3 آیین نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن که مقرر شد، همه امور مربوط به این طرح، مطابق با دستورالعمل‌ها و نمونه قرارداد‌های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی انجام می‌گیرد، ادامه داد: با عنایت به ماده 23 قانون پیش فروش ساختمان، اشخاصی که بدون تنظیم سند رسمی اقدام به پیش فروش ساختمان یا بدون اخذ مجوز اقدام به درج یا انتشار آگهی کنند، به حبس از 45 روز تا 6 ماه یا جزای نقدی به میزان دو تا چهار برابر وجوه و اموال دریافتی محکوم می‌شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر صدرا، به دفاتر اسناد رسمی و مشاورین املاک اخطار داد و تاکید کرد: پیرو مکاتبات قبلی با توجه به ممنوعیت هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و پیشگیری از تبعات آتی و طرح دعاوی متعدد در این بخش نسبت به ثبت نقل و انتقال و انجام هرگونه معامله مربوط به واحد‌های مذکور و ثبت رسمی آنها در دفاتر اسناد رسمی و مشاورین املاک خودداری کنند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری