Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@02:40:29 GMT

حمایت فدراسیون فوتبال ترکیه از اوزیل

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۳۱۸۱

رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه از هافبک ترکیه‌ای الاصل تیم فوتبال آرسنال حمایت کرد.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از  خبرورزشی، یلدیریم دمیرورن، رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه (TFF) در حمایت از مسعوت اوزیل که به تازگی پس از چیزی که آن را نژادپرستی فدراسیون فوتبال آلمان در قبال خود خواند از تیم ملی فوتبال آلمان اعلام بازنشستگی کرد، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «مسعوت اوزیل و خانواده‌اش حمایت کامل من را دارند و رفتاری که با وی شد، تهدید‌ها و پیام‌های تحقیرآمیز که اصالت مسعوت را هدف قرار داد، محکوم می‌کنم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در ادامه بیانیه وی آمده است: «تمامی اعضای جامعه بین‌المللی فوتبال باید متحد باشند تا نژادپرستی و تعصب را از بین ببرند و بدون ترس به مبارزه خود ادامه بدهند. ما باید در کنار هم کار کنیم تا از پتانسیل کامل فوتبال استفاده کنیم که تأثیر اجتماعی مثبتی ایجاد کنیم که ارزش‌های هر کسی باید مورد احترام قرار بگیرد».
پس از اعلام بازنشستگی اوزیل ۲۹ ساله از تیم ملی آلمان، شهرداری شهر دِورک از استان زونگول‌داغ هم تابلوی جاده مسعوت اوزیل در این شهر که با پیراهن تیم ملی آلمان بود را پایین کشید و به جایش عکسی که این فوتبالیست ترکیه‌ای الاصل با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در شهر لندن گرفته بود را نصب کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم

دانلود (9.9MB)

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین