Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فصل تابستان، ویژه برنامه‌های «تابستان به یادماندنی با مسجد منشور» در کانون نسل پایداری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با فصل تابستان کانون نسل پایداری مسجد منشور ویژه‌برنامه‌هایی را در موضوعات مختلف تحت عنوان «تابستان به یاد ماندنی با مسجد منشور» برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه‌ها در موضوعات احکام، ورزش شامل دارت، فوتبال، استخر، پینک‌پنگ، تیراندازی، سفر به مشهدمقدس، اردوی چند روزه، طرح مصلین، هیئت جوانان، کلاس اخلاق و روانخوانی قرآن برگزار می‌کند.

 

یادآور می‌شود؛ مسجد منشور با قدمتی ۷۰ ساله در خیابان امام خمینی (ره)‌ کوچه منشور واقع شده است که سالیان سال است با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی توانسته است میزبان نسل نوجوان باشد، بنای این مسجد ۷۰۰ متری، بدون گنبد و مناره و با نمایی آجری همراه با خانه‌های قدیمی اطراف، مجموعه کاملی از معماری دهه ۲۰ را به نمایش گذاشته است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس زلزله کرمانشاه امام رضا ع ایران روزنامه های ورزشی پرسپولیس استقلال شورای شهر تهران امام رضا تابستان مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سوگواره شعر «صادقانه ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد (ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی. مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه خواهد بود.

این سوگواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093621

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • نخستین رویداد جایزه « استاد مویدی» برگزار شد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • مراسم سالگرد استاد شهید مطهری در مسجد نارمک برگزار می شود
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود