Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس هرگونه سیاسی‌کاری در عزل و نصب فرمانداران در این استان را رد کرد.

هادی پژوهش‌جهرمی در گفت وگو با ایسنا، سیاسی‌کاری در عزل و نصب فرمانداران در استان فارس و دخالت عوامل بیرون از وزارت کشور در بعضی از انتصاب‌ها را تائید نکرد.

او با بیان اینکه عزل و نصب فرمانداران و بخشداران استان فارس تقریبا تثبیت شده است، خاطرنشان کرد: تنها فرماندار دو شهرستان متقاضی جابه‌جایی هستند که در واقع در روند تغییر نیستند بلکه هر دو نفر متقاضی استعفا هستند اما هم‌اکنون آنها را نگه داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استانداری فارس افزود: شایستگی، دست‌پاکی، تعهد و توانمندی برای مدیریت ارشد استان فارس شرط لازم در به‌کارگیری فرمانداران و بخشداران بوده است.

پژوهش با اشاره به تصویب قانون منع به‌کارگیری نیروهای بازنشسته در دستگاه‌های دولتی از سوی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: چند تن از مدیران و فرمانداران استان فارس بازنشسته هستند که قائدتا با اجرای این قانون باید از سمت خود کناره‌گیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قائدی شنبه شب در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دشتی عنوان کرد: موضوع کتاب و کتابخوانی را باید خارج از حیطه تکلیفی کتابخانه ها ببینیم و توجه داشته باشیم که مشکلات ما با کتاب کجا حل می‌شود و سراغ آنها برویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی با اشاره به نقش کلیدی مطالعه در ادامه افزود: با مشارکت و یکپارچگی همه دستگاه‌ها می‌توان به افزایش میزان مطالعه مؤثر در سطح جامعه کمک کرد و همه نهادها و مردم باید برای اجرای این امر در سطح جامعه مشارکت داشته باشند.

قائدی در ادامه بیان داشت: از قوه قضائیه تقاضا داریم اقداماتی از قبیل کمک به تأمین ملزومات کتابخانه ای، خرید تجهیزات، تعمیر و ساماندهی کتابخانه ها بر اساس ضوابط قانون، تغییر مجازات مجرمین را در نظر بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتی گفت: هر اداره یک کتابخانه تخصصی مربوط به فعالیت‌هایش و تألیفات نویسندگان شهرستان، هر چند کوچک باید داشته باشد، که ارباب رجوع به راحتی به آن دسترسی داشته باشد.

کد خبر 6090447

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس