Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: اینکه اعلام شده آقازاده‌ها آمده‌اند و تبلیغات محیطی سازمان لیگ را گرفتند کذب محض است.

صادق درودگر در مورد شایعه دخالت برخی از آقازاده‌ها در قرارداد تبلیغات محیطی اظهار داشت:

اینکه اعلام شده آقازاده‌ها آمده‌اند و تبلیغات محیطی سازمان لیگ را  گرفتند کذب محض است، دلم می‌خواهد رسانه‌ها به خصوص آنهایی که می‌خواهند رسالت رسانه‌ای خود را اجرا کنند و نه عده معدودی که ممکن است مشاور برخی شرکت‌ها باشند، برای اینکه مورد را به مردم نگویند که موجب تشویش اذهان عمومی شود و خدای نکرده با آبروی کسی بازی شود، بهتر است از مسئولان استعلام لازم را بگیرند، همان زمان که چنین خبری منتشر شد، من به این دوستان رسانه‌ای گفتم که این خبر دروغ است و چنین اتفاقی رخ نداده است، اما نمی‌دانم چرا چنین مطلبی را منتشر کردند آن هم در حالی که به من گفتند که این مطلب را منتشر نمی‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد:

به ضرس قاطع من و همکارانم می‌گوییم که آقایان تاج، بهاروند و کشوری جلسات متعددی با مسئول حقوقی و هیأت رئیسه سازمان لیگ جلسات متعددی داشتیم. در مورد تبلیغات محیطی مشورت‌های زیادی کردیم و هم‌افزایی و هم‌اندیشی داشتیم و به دنبال این بودیم که بهترین شرکت‌ها را بیاوریم. کسانی که در امر تبلیغات فعالیت دارند با ما تماس داشتند، ولی به هیچ‌کدام این دوستان ضمن رعایت ادب و احترام توجهی نکردیم و محور ما قانون و منافع باشگاه‌ها بود. از روزی که به سازمان لیگ آمدم هدفم این بود که پولها مستقیم به سازمان لیگ برسد و سازمان لیگ هم باشگاه‌ها بدهد و ما به هیچ عنوان دراختیار شرکت‌های تبلیغاتی نباشیم بلکه در کنار آنها قرار بگیریم، نه با شرکت‌های تبلیغاتی تقابلی داشته باشیم و نه عامل دوم آنها باشیم، بلکه تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باشیم و یک همکاری خوب را ادامه بدهیم. 

درودگر تصریح کرد:

اکنون هم برخی پرونده‌ها در مراجع قضایی از سوی سازمان لیگ وجود دارد و ادعای طلب‌هایی را ما از آنها داریم و آنها ادعای خسارت‌هایی را مطرح کردند که هنوز هم به نتیجه نرسیده است، زیرا شیوه‌ای که اجرا می‌شده متناسب با ضوابط حقوقی نبوده است که بتواند به ما کمک کند، اکنون مسیر را به صورت قانونی و درون‌سازمانی طی کرده‌ایم، بعد این مسیر را در برون از سازمان پیمودیم؛ یعنی ابتدا جلساتی را با کارشناسان و دانشگاهیان برگزار کردیم، اطلاعات و مساعدت آنها را گرفتیم، بعد آنها را دسته‌بندی و اولویت‌بندی کردیم، در نتیجه داده‌هایی را دریافت کردیم و این اطلاعات استخراج شده را بررسی کردیم و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که سازمان لیگ بهتر است یک مجری تبلیغات داشته باشد، تا اینکه خودش به صورت مستقیم وارد تبلیغات شود، اکنون ما این کار را به صورت مستقیم انجام می‌دهیم، اکنون همه فعالیت‌های تبلیغاتی فوتبال مستقیما زیرنظر کمیته بازاریابی فدراسیون انجام می‌شود و خود ما نیز بر آن نظارت داریم. ما یک کمیسیونی به نام کمیسیون تبلیغاتی محیطی تشکیل داده‌ایم که نماینده حراست و همچنین صیانت از لیگ در آن حضور دارد، من و آقای بهاروند هم جزو این کمیسیون هستیم. کمیسیون قراردادها را هم فعال کرده‌ایم، سپس براساس مشاور عالی حقوقی خودمان کارها را پیش بردیم و به تصویب هیأت رئیسه سازمان لیگ هم رساندیم. 

وی افزود:

برای مناقصه محدود هم برنامه‌ریزی کردیم که چند شرکت آمدند، دو شرکت اصلا شرایط لازم را نداشتند و یک شرکت هم که شرایطش را داشت، پیشنهادش رد شد و با آن به نتیجه نرسیدیم. در خصوص بدهی‌های قبلی با آن شرکت اختلاف‌نظرهایی داشتیم، به دنبال این بودیم که کار به شکل قشنگ‌تری انجام شود. 

درودگر با اشاره به مطلب منتشره در مورد آقازاده‌ها عنوان کرد:

موضوع برادرزاده، آقازاده و خواهرزاده مطرح نبوده است، ما به این مسائل توجهی نداریم، خیلی‌ها ممکن است به ما پیشنهاد بدهند، اما ما به یک شرکتی این کار را دادیم. یک کمیسیونی تشکیل شد که همان کمیسیون تبلیغات محیطی بود که خدمت‌تان عرض کردم، ما از مناقصه وارد مذاکره شدیم، در مذاکره پیشنهادهای مختلفی را دریافت کردیم، اما پیشنهادهایی بود که شرایط بهتری داشت و بسیار هم مهم بود، یک شرکت بود که از بین ۲۵ شرکت کنسرسیوم به ما معرفی شد، این شرکت تأیید شده بود و جزو پیشکسوت‌های صنف تبلیغات محسوب می‌شدند و روابط تجاری‌شان از جهات مختلف مورد تأیید بود. 

درودگر با اشاره به مشاوران حقوقی سازمان لیگ گفت:

ما برای اینکه نگاه کارشناسی به موضوع داشته باشیم، از آقای آل‌اسحاق مشاور حقوقی فدراسیون و سازمان لیگ کمک گرفتیم،‌از نیرآبادی مشاور مالیاتی هم کمک گرفتیم، در آلایش و پیرایش قرارداد از آنها کمک گرفتیم و مشکلات حقوقی که ممکن است با آنها مواجه شویم، همه اینها را درنظر گرفتیم، هیچ تصمیم فردی اتخاذ نشده است. در قراردادی که بسته می‌شود هیچ چیز مخدوش نیست، همه چیز شفاف شفاف است، همه پرداختی‌ها و دریافتی‌ها شفاف اسیت و ما بر آن نظارت کامل خواهیم داشت.

درودگر تصریح کرد:‌

فعالیت‌هایی که انجام دادیم با نگاه دقیق آئین‌نامه معاملاتی سازمان لیگ در فوتبال کشور بوده است، روابط قانون تجارت را هم کاملا رعایت کردیم که هرگونه شائبه‌ای به وجود نیاید. یکی از بهترین قراردادهایی که در فوتبال کشو ر بسته شده و بعدها دچار خدشه و مشکلی نمی‌شویم همین قرارداد است و سعی می‌کنیم منافع فوتبال کشور و باشگاه‌ها به خوبی لحاظ شود و آن را تأمین کند، می‌خواهیم با این دستاوردها در این قراردادها مطالبات باشگاه‌ها و حقوق داوران به موقع پرداخت شود و شکل حرفه‌ای‌تری را در لیگ‌مان داشته باشیم و این مسئله زمینه‌ساز تجاری‌سازی باشگاه‌ها که از الزامات AFC است فراهم شود. ما با شرکت تیراژه فیلم قرارداد بسته‌ایم.

به نقل از فارس، درودگر افزود:

روز شنبه جلسه‌ای با نمایندگان اقتصادی AFC جلسه‌ای خواهیم داشت و آنها این مسئله را راستی‌آزمایی می‌کنند، من به نوبه خودم از همکارانم در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. یک همنوایی و هم‌افزایی در این مسئله به وجود آمد، حرف‌های زیادی شنیدیم، حرف‌های زیادی گفتند، خیلی‌ها خود را مجری اعلام کردند، خیلی‌ها خودشان را برنده اعلام کردند و آمدند از ما مطالبه کردند، طبیعی است که از امروز برعلیه ما کار کنند،‌مشاوران رسانه‌ای‌شان ممکن است برعلیه ما کار کنند، اما ما به کاری که کردیم اعتقاد داریم، به پاکی این قرارداد اعتقاد داریم و از هیچ چیز هم هراس نداریم و فقط و فقط جامعه فوتبال و خداوند را مقابل خود می‌دانیم و برابر همه هم پاسخگو خواهیم بود. از رسانه‌ها تقاضا دارم که از رفتار حرفه‌ای ما حمایت کنند. ما ادب رسانه‌ای و رسالت رسانه‌ای را با هم می‌خواهیم. رسانه‌ها می‌توانند خیلی به ما کمک کنند. هر چه فوتبال پردرآمد باشد،‌ بخش رسانه‌ای آن هم قدرتمندتر عمل خواهد کرد. خدا نکند در یک خانواده بخواهند برخی به صورت هم پنجه بکشند، این قشنگ نیست، باید از هم حمایت کنیم تا جایگاه فوتبال ما بالا برود. زشت است که باشگاه‌ها ما هر روز به کنار گذاشته شدن از لیگ تهدید می‌شوند و پنجره نقل و انتقالی‌شان بسته می‌شود به خاطر بدهی. امیدوارم در سال جاری بتوانیم قدم بزرگی در فوتبال و در حوزه اقتصاد برداریم. 

0000دسته‌بندی: اخبار ایرانفوتبال ملیبرچسب‌ها: صادق درودگرتبلیغات لیگ برترفدراسیون فوتبالمهدی تاجحیدر بهاروندسازمان لیگکنفدراسیون فوتبال آسیارئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر صادق درودگر: آقا زاده ها وارد تبلیغات محیطی فوتبال نشده اندگزارش تصویری؛ تمرین استقلال (2 مرداد)ادعای مدیاست: الشعراوی خواهان جدایی از رم استفیفا نامزدهای عنوان بهترین فوتبالیست زن جهان در سال 2018 را معرفی کرد محرز: جاه طلب هستم و می خواهم هرسال قهرمان شوم؛ پپ نیز مثل من است و به خاطر او به سیتی آمدمروح الله سیف اللهی: پارس جنوبی حریف سرسختی برای تمام تیم های لیگ برتر خواهد بودزمان بازی تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل عراق تغییر کرددانلود؛ تمجید کارشناسان لهستانی از فرشاد احمدزاده برای عملکردش در اشلاسک وروتسوافگاتزتا دلو اسپورت: اینتر علاقه مند به جذب هکتور هررا، هافبک مکزیکی پورتونشست گرشاسبی با اسپانسر باشگاه پرسپولیس برگزار شدسانه: چلسیِ ساری، بزرگ ترین تهدید برای منچسترسیتی در فصل آینده استلیست پاری سن ژرمن برای تور پیش فصل آسیایی 2018 اعلام شدششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی: فیروز کریمی سرمربی ماشین سازی است!اردوغان: نگرش اوزیل ملی گرایانه بود؛ رفتارهای نژادپرستانه علیه اعتقادات مذهبی او غیرقابل قبول استدانلود؛ فیلم گرفتن یورگن کلوپ از تمرینات تیمش فیفا نامزدهای عنوان بهترین مربی فوتبال جهان در سال 2018 را معرفی کرد واکنش سید مهدی رحمتی به رای کمیته انضباطی: آقایانی که نتیجه بازی را ۳ بر ۰ اعلام کردید وجدان و خیالتان راحت شد؟دانلود؛ تبریک تولد کری دیکسون توسط باشگاه چلسیدانلود؛ دنیله ده روسی، تولدت مبارکدانلود؛ خوزه آلتافینی، تولدت مبارک بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه غیررسمی؛ مالکوم به بارسلونا پیوستپیشنهاد بارسلونا برای مالکوم بیش از ۴۱ میلیون یورو است؛ آاس رم عقب نمی‌نشیندفوری؛ یوونتوس تا ساعاتی دیگر برای بازگشت بونوچی با میلان مذاکره می کندفوری؛ بارسلونا می خواهد توافق رسمیِ بوردو و رم بر سر مالکوم را به هم بزند!هواداران رم در فرودگاه پایتخت ایتالیا همچنان منتظر ورود مالکوم هستند! (عکس)فوری؛ رای کمیته انضباطی درخصوص سوپرجام اعلام شد؛ استقلال 3 بر 0 بازنده و پرسپولیس قهرمانسن مارینوی درونت را بشناس؛ شکست فوتبال ملی آلمان، حتی تلخ تر از جام جهانی 2018بوردو زیر توافق رسمی با آ س رم زد! مالکوم همچنان به ایتالیا سفر نکرده استگتوزو: بونوچی خواسته‌اش را به طور واضح اعلام کرده است، تصمیم نهایی با باشگاه استفوری؛ سومین بسته پیشنهادی بارسلونا برای جذب ویلیان نیز از سوی چلسی رد شدروز سرنوشت ساز در خصوص آینده مالکوم؛ رم از بوردو می خواهد به تعهداتش احترام بگذاردادعای عجیب اسپورت ایتالیا: لئوناردو بونوچی در آستانه بازگشت به یوونتوس قرار دارد!حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی: می‌توانستیم استقلال را حداقل 50 میلیون تومان جریمه کنیم و چند میلیارد خسارت بگیریمشاخص عملکرد بازیکنان در جام‌جهانی می‌گوید: رونالدو از نظر آمادگی در حدِ یک فوتبالیست 20 ساله استشاخص عملکرد بازیکنان در جام‌جهانی می‌گوید: رونالدو از نظر آمادگی در حدِ یک فوتبالیست 20 ساله است 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند

بهزاد داداش زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: تیم پرسپولیس می‌توانست بازی برابر تیم سپاهان را پیروز شود. البته بازی خوبی انجام نداد، اما اگر بازی را پیروز می‌شد صدرجدول را می‌گرفت، اما استرس و بار روحی و روانی روی بازیکنان زیاد بود و هیچ برنامه خاصی برای بردن نداشتیم. ضمن اینکه  جام حذفی را هفته قبل از دست دادیم و روحیه بازیکنان به مراتب ضعیف‌تر بود و این موضوع باعث شد که در بازی با سپاهان ضربه بخورد.

او افزود: تیم پرسپولیس حریف دست و پا شکسته‌ای برابر سپاهان بود و چیزی برای گفتن نداشت. مساوی بهترین نتیجه بود و حداقل فاصله امتیازات باقی است.

پرسپولیس و سپاهان حرفهای خود را در زمین مسابقه بزنند 

داداش زاده درباره اینکه اظهارات پرسپولیس و سپاهان علیه یکدیگر را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اشتباه بزرگی است و هر تیمی شخصیت خودش را دارد. متاسفانه این طور مصاحبه‌ها لطمه به خودشان می‌زند و تیم‌های دیگر می‌آیند و سواستفاده می‌کنند. به نظرم هر کسی می‌خواهد صحبت کند روی مستطیل سبز حرف بزند. هر ۲ تیم مشکلات زیادی را کشیدند و اتفاقات بدی را تجربه کردند و نباید زیاد به این مسائل دامن بزنند و زیاد حاشیه درست کنند. به نظرم هر تیمی که حاشیه نداشته باشد در این هفته‌های آخر موفق‌تر است.

اظهارات هوادار خاطی سپاهان باعث جلوگیری حضور بانوان در ورزشگاه ها می شود 

داداش زاده درباره محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهانی در ورود به ورزشگاه‌های ایران گفت: خدا کند عمر هوادار سپاهانی کفاف بدهد تا متوجه حرکتش شود. اصلا باید دید تا ۱۰ سال آینده زنده می‌ماند. علاوه بر این کار بدی کرد که این حرف‌ها را زد و احساسی برخورد کرد. همین موضوع باعث می‌شود که ورود بانوان را به ورزشگاه ممنوع کنند. همه ما ایرانی هستیم و خانواده داریم و یک روز با بچه اش و نوه اش استادیوم بیاید، آیا خوب است به دخترش و نوه اش توهین کنند.

سرمربی نساجی وارد حاشیه ها می شود 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره سرخپوشان برابر تیم نساجی اظهار کرد: نساجی تیم قابل احترامی هست، اما متاسفانه دست دست زیاد شده و این روز‌ها مربی زیاد عوض کرده است. البته اگر مواظب حاشیه نباشند بازی  برای پرسپولیس سخت خواهد بود. به هر حال سخت است که نساجی بتواند پرسپولیس را ببرد، اما سرمربی دارد که وارد حاشیه می‌شود و تمرکزش کمتر در بازی است و سعی می‌کند سرخپوشان را به حاشیه ببرد. سرخپوشان باید مراقب حاشیه باشند  و مواظب جویی که سرمربی نساجی ایجاد می‌کند باشند وگرنه کار برای پرسپولیس سخت است.

او درباره اینکه برگ برنده این بازی را چه چیزی می‌داند، بیان کرد: به نظرم گلر تیم است و هر تیمی که دروازه بان خوبی داشته باشد می‌تواند موفق‌تر باشد.

داداش زاده درباره نتیجه بازی پرسپولیس و ملوان گفت: هر تیمی که زودتر به گل برسد می‌تواند موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه شانس قهرمانی در لیگ بیست و سوم را چقدر می‌داند، گفت: هیچ کدام از تیم‌ها جای اشتباه ندارند. تیم استقلال اگر این دفعه بازی را از دست بدهد در آن صورت از کورس عقب می‌افتد. در آن طرف، تیم پرسپولیس اصلا نباید لغزشی داشته باشد، چون کورس قهرمانی  را از دست می‌دهد.

داداش زاده درباره اینکه کدامیک از ۲ تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود، گفت: به نظرم تا روز آخر هم نمی‌شود حساب کرد حتی پرسپولیس هم در بازی‌های آخر برابر شمس آذر و پیکان کار سختی دارد.

او در پایان گفت: طرفداران صبور باشند و زیبایی فوتبال به این صورت هست و اتفاقا این دوره هیجان خوبی دارد. خواهشی که از طرفداران ۲ تیم دارم که به هم احترام بگذارند و نباید این‌ها طوری رفتار کنند که برخی از تیم‌ها مثل بازی با استقلال سواستفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • بگومگوی ثریا قاسمی با صادق قطب‌زاده
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است