Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - رییس فدراسیون قایقرانی اظهار امیدواری کرد قایقرانان ایرانی در جاکارتا مدال های خوشرنگی کسب کنند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، غلامرضا امینی رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان که به ارومیه سفر کرده است گفت: ایران با ۳۹ قایقران در رشته های کانو، کایاک، رویینگ، سیلینگ و اسلالوم و ۱۲ ورزشکار در رشته آزمایشی کانوپولو در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از این تعداد قایقران، امید زیادی به کسب مدال های پرتعداد در بازی های آسیایی جاکارتا داریم که امیدواریم رنگ مدال‌ها طلا باشد و بیشترین امیدما به کسب مدال طلا، توسط قایقرانان استان آذربایجان غربیست.
رییس فدراسیون قایقرانی کشورمان اظهار کرد: از استان آذربایجان غربی، ۳ قایقران به نام های عادل حبیبیان، محسن شادی و رضا قهرمانی در لیست تیم ملی حضور خواهند یافت.
امینی در مورد وضعیت این رشته در کشور گفت: در مسابقات اخیر کره جنوبی توانستیم با کمک اردوهایی که در شهر ارومیه برگزار کردیم، ۵ مدال خوشرنگ کسب کنیم که ۲ قایقران و یک مربی از استان آذربایجان غربی بود.
وی افزود: قایقرانی از سالیان گذشته طی یک برنامه منسجم و خوب تاکنون حرکت قابل پیشرفتی را آغاز کرده به طوری که قایقرانان جوان کشورمان از استان های کرمانشاه، تهران و لرستان، ۳ سهمیه المپیک جوانان را کسب کرده اند.
وی ادامه داد: با وجود عاشقانی چون تدین و شادمان در رشته قایقرانی وجود دارند، قایقرانی در ایران روز بروز بهتر از قبل می شود و این پیشرفت ادامه دارد.
رییس فدراسیون قایقرانی خاطر نشان کرد: متاسفانه یکی از مشکلات این رشته عدم حمایت قایقرانی از سوی اسپانسرهاست با این حال هیات رییسه و کمیته ملی المپیک تلاش زیادی در کمک به این رشته داشته اند.
وی همچنین بیان کرد: رشته قایقرانی نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین و مدیران دارد و در این مورد درخواست کردیم ورزشکاران موفق این رشته چون میثم جوهری جذب و استخدام شوند تا بتوانیم شاهد کمتر شدن دغدغه این ورزشکاران باشیم.
امینی در خاتمه گفت: حداقل ۵ مدال خوش رنگ کمترین انتظاری است که می توانیم از ورزشکاران قایقرانی کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا داشته باشیم.

46

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - قایقرانی - ارومیه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی قایقرانی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی در فروردین ماه 
  • افزایش بیش از ۱۲ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • واكنش رييس فدراسيون به قهر شهربانو منصوريان
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری