Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:41:30 GMT

اردوی طرح یاوران ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۳۴۹۶۰

اردوی طرح یاوران ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اردوی طرح یاوران ولایت با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز اردبیلی برگزار می‌شود. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ استانها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ایرج نقی‌پور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری اردوی طرح یاوران ولایت در اردبیل اظهار داشت: تربیت نیروهای انقلابی و توانمند جزو مولفه‌های اصلی این مجموعه است و هدفی مهم و بسیار اساسی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است که در مقایسه با بسیاری از موارد بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ما معتقد بر این هستیم که بینش سیاسی و دینی در بین دانش‌آموزان منوط به برگزاری برنامه‌های مرتبط در این زمینه است که باید با استفاده از ابزارها و امکانات لازم تمامی این زیرساخت‌ها و بسترها فراهم شود تا بتوانیم در مقابل توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی آگاهی و اطلاع نسل امروزی را روز به روز گسترده‌تر کنیم.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دانش‌آموزان باید راه‌های مقابله و پیشگیری از جنگ نرم دشمن را بیاموزند و برگزاری چنین اردوهایی زمینه را برای تحقق اهداف مورد نظر هموار می‌کند که در این راستا قرار بر این است که برخی مسئولیت‌ها به خود دانش‌آموزان واگذار شود تا حس مسئولیت‌پذیری در بین آنان رشد یابد.

نقی‌پور تصریح کرد: از مهم‌ترین اهداف این طرح می‌توان به تربیت دانش‌آموزان بسیجی برای تصدی فرماندهی واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی پیشگامان در استان اشاره کرد که خوشبختانه تاکنون در این زمینه به دستاوردهای بسیار مناسبی دست یافته‌ایم و به همین منظور برگزاری اردوهایی با این محور در استا نیازمند تداوم است.

وی ضمن اشاره به محوری‌ترین برنامه‌های اردوی طرح یاوران ولایت اظهار کرد: دیدار دانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، برگزاری شبی با شهدا، محفل انس با قرآن، برگزاری کلاس های آموزشی از برنامه‌های محوری است و این اردو از 22 تا 30 مرداد ماه امسال در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود که در این رابطه تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان