Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال از 4 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می شود.

کتایون خسرویار، سرمربی این تیم اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

هانیه خداپرستی، فاطمه قاسمی و فاطمه امیری از فارس، غزاله بنی طالبی از چهارمحال و بختیاری، فاطمه شبان، مرضیه فیضی، شیرین روحانی، گلنوش خسروی، ملیکا قاسمی، فاطمه محمدی، زهرا غریب زاده و زهرا کمالی از اصفهان، مارال ترکمان و غزاله صالحی پور از البرز، ثنا صادقی و فاطمه مختومی از کرمانشاه، سحر محمدزاده از آذربایجان غربی، مبینا اعتماد از آذربایجان شرقی، هانا حنیفه و هستی سهرابی از کردستان، رقیه جلال نسب و زهرا کیانی از خوزستان، شیوا سلمان پور و زهرا خدابخشی از مازندران، زینب محمدی از تهران

بازیکنان باید عصر روز پنجشنبه، 4 مرداد ماه خود را به کادر فنی معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو تا 8 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

* آغاز تمرینات دختران زیر 16 سال از 5 مرداد

اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال از روز 5 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال آغا زمی وشد.

شادی مهینی، سرمربی این تیم اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

زهرا کیانی و شقایق معتمدی از اصفهان، سارا دیدار، مهدیه محمدزاده، هلیا پیلتن، فاطمه سرورزاده از خراسان رضوی، مهسا رحمتی از ایلام، مریم بهبودی از زنجان، محدثه زلفی و نازنین دواتگر از آذربایجان شرقی، زینب اسماعیلی و هانیه تنکابنی از مازندران، هستی حسینی و سونیا اونق از گلستان، نگین زندی، پریا اسماعیلوندی و سمانه واقفی نژاد از خوزستان، مریم صفا راستگو، فاطمه صفا راستگو و هلیا صادقی از فارس، مریم عباسی، زینب عباسپور، میترا پناهی، بهاره صفر زاده، مرضیه ابراهیمی و هستی غلامی از تهران، اسرا روستا از البرز

اردوی فوق از 5 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال به مدت 4 روز برگزار می شودکه بازیکنان باید عصر روز جمعه 5 مرداد ماه خود را به کادر فنی در مهمانسرای کوثر معرفی کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پسر ۲۴ ورزشکار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که از این بین آقایان عمران گوگجلی، محمدرضا آل جلیل، طا‌ها بهبودنیا، آرمین قلیچ نیازی، امید سقلی، متین سقلی و سید مرتضی طباطبایی از گلستان هم در لیست دعوت شدگان قرار دارند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان کشورمان از امروز دهم اردیبهشت آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه دارد.

تیم ملی جوانان کشورمان قرار است در مسابقات لیگ آسیای مرکزی شرکت کند.

دیگر خبرها

  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان