Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در رابطه با جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن گفت: جلسه امروز با حضور وزیر صنعت و معدن و تجارت برگزار شد و نمایندگان سوالات خود را از وزیر مطرح کردند.

وی با بیان اینکه سه نفر از نمایندگان سوالات خود را از محمد شریعتمداری پرسیدند، بیان کرد: هر سه نماینده از پاسخ‌های وزیر قانع شده و سوال را به صحن علنی مجلس ارجاع ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: سوال غلامرضا کاتب در ارتباط با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی موجود و جلوگیری از توقف آنها بود که وزیر هم در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد و بنا شد در کمیته‌ای بررسی‌های بیشتری انجام شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن ابراز کرد: سوال مرادی در راستای اصلاح حمایت از صنایع منطقه‌ای و استفاده از مدیران بومی بود که بحث و بررسی‌های لازم در کمیسیون انجام شد و در رابطه با این موضوع قرار بر آن شد که در کمیته‌ای رسیدگی‌های بیشتری صورت بگیرد که البته وزیر درباره توانمندی اجرا و توان حمایت از تولیدات داخلی صحبت‌هایی را ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: آخرین سوال مربوط به نادر قاضی‌پور بود که این نماینده در سطح انبوهی از صنایع کشتیرانی مسائلی را مطرح کرد که  در مجموع از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن وزیر صنعت معدن و تجارت محمد شریعتمداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • جذب دانشجو در دانشگاه فرهنگیان ۳۰۰ درصد رشد کرد
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • برای بیست و پنجمین بار می‌گویم، از لیورپول نپرسید
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم