Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی و دومین دوره مسابقات تیمی و آزاد بدمینتون قهرمانی کشور ویژه نونهالان پسر با شرکت ۱۴۴ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم به میزبانی خراسان جنوبی در بیرجند آغاز شد. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۶ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، نماینده فدراسیون بدمینتون کشور در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: سی و دومین دوره مسابقات تیمی و آزاد بدمینتون نونهالان کشور  به مدت 4 روز از دوم تا پنجم مردادماه  برای دومین بار به میزبانی استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرب با اشاره به اینکه خراسان جنوبی یکی از برترین میزبانهای برگزاری مسابقات فدراسیون بدمینتون کشور محسوب می شود، افزود:   توسعه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی و همگانی برگزاری اینگونه میزبانی ها و مسابقات است.

نماینده فدراسیون بدمینتون کشورتصریح کرد: شاکله ورزش قهرمانی و همگانی نیز  توجه به رشته های پایه و نونهالان به ویژه در رشته بدمینتون است.

عرب بیان کرد: در زمینه توسعه ورزش همگانی به ویژه قهرمانی همواره فدراسیون بدمینتون کشور توجه ویژه به سنین پایه و‌نونهال داشته است.

وی افزود: همچنین خراسان جنوبی در زمینه توجه به رشته بدمینتون گام های اساسی در چند سال اخیر برداشته است به گونه ای که در حال حاضر جزو 10 استان برتر در زمینه بدمینتون در سطح کشور است که یکی از اقداماتی که به خوبی این استان به آن در راستای رشد و توسعه این ورزش داشته است استعدادیابی و توجه به سنین پایه است.

فرماندار شهرستان بیرجند با اشاره به  حمایت از برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان بیرجند و توجه به ورزش در سنین پایه،  اظهار داشت:  امیدواریم این مسابقات با کیفیت هر چه بهتر به میزبانی خراسان جنوبی و‌ شهرستان بیرجند برگزار شود.

علی ناصری تصریح کرد: با توجه به استعداد یابی و‌ توجه به ورزش در سنین پایه امیدواریم همه ورزشکاران به ویژه ورزشکاران نونهال این دوره از مسابقات تیمی و آزاد بدمینتون قهرمانی کشور نونهالان پسر در رده های بالاتر و ملی حضور پیدا و شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران در سطح ملی و جهانی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: به عنوان وظایف اساسی مسئولان، دولت و به ویژه خدمتگزاران مردم در عرصه ورزش در کنار گسترش ورزش همگانی نیز بسترسازی برای ورزش قهرمانی در قالب برگزاری اینگونه مسابقات است که امیدواریم این مهم در استان خراسان جنوبی فراهم شود.

 در سی و دومین دوره مسابقات تیمی و آزاد بدمینتون قهرمانی کشور نونهالان پسر با حضور شرکت کنندگان و تیمی های از  استان های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، یزد، کرمان، اصفهان، مرکزی،قزوین، بوشهر، آذربایجان غربی، تهران،فارس با هم رقابت می کنند.

انتهای پیام/ش

R41348/P1377/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین قهرمانی ۲ دختر فوتبالیست قزوینی در جام فوتبال آسیای میانه، هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی و عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری از خبرهای امروز ورزش قزوین است.

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان که در ترکیب خود از «مریم دینی» و «پرنیا رحمانی» ۲ ملی پوش قزوینی بهره می‌برد، در دیدار پایانی جام کافا به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.

مریم دینی در بازی‌های قبلی تیم ملی درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و چندین گل را به ثمر رساند. «طاهره کشتیرانی» نایب رئیس فوتبال استان هم در این مسابقات مدیر فنی تیم ملی فوتبال دختران کشورمان است.

هندبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم هندبال بانوان بزرگسال کشور «عطیه شهسواری» را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

اردوی ملی‌پوشان از ۱۱ اردیبهشت به میزبانی سمنان پیگیری خواهد شد و تیم ملی هندبال برای مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا آماده خواهد شد.

عنوان دومی تیرانداز قزوینی در مرحله نخست مسابقات آزاد کشوری

«مجتبی خاکی» در این مسابقات پس از تیرانداز شیرازی سکوی نایب قهرمانی را تصاحب کرد. مرحله نخست مسابقات تیراندازی آزاد کشور به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی