Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قم - ايرنا - فرماندار قم با تاکيد بر ضرورت عرضه شن و ماسه به مقدار کافي، گفت: تلاش براي افزايش قيمت اين کالا با هدف ايجاد التهاب در جامعه، اخلال در نظم اقتصادي محسوب مي شود.

به گزارش ايرنا، رضا سيار عصر سه شنبه در کارگروه تنظيم بازار قم در سالن جلسه هاي معاونت اقتصادي استانداري اظهار داشت: شن و ماسه يک محصول پايه است، و بالا رفتن قيمت آن براي جامعه بار رواني دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اگر قيمت هر تن شن و ماسه 10هزار تا 20هزار ريال افزايش پيدا کند، براي مصرف کننده قابل پذيرش است، اما غير از اين جامعه را ملتهب مي کند.
سيار تصريح کرد: در شرايط فعلي افراد به تنهايي نمي توانند براي تعيين قيمت ها تصميم گيري کنند، بلکه اين اقدام بايد با نظر کارگروه تنظيم بازار صورت گيرد.
فرماندار قم با بيان اينکه نرخ ارز هيچ تاثيري در قيمت شن و ماسه ندارد، و حتي دينام و تسمه کاميون هايي که آن را بار مي زنند نيز توليد داخل است، گفت: هر اقدامي براي بالا رفتن قيمت شن و ماسه به منزله اخلال در نظم اقتصادي است، و دادستاني و شوراي تامين استان به آن ورود پيدا مي کنند.
** مهدي رياضي مديرکل تعزيرات حکومتي قم نيز با اشاره به انجام گشت هاي مشترک با همکاري سازمان صنعت، معدن و تجارت براي بازگرداندن قيمت شن و ماسه به قيمت قبلي خود، گفت: با بازديدها و نظارت هاي صورت گرفته خوشبختانه90درصد از واحدهاي توليد شن و ماسه استان اين محصول را به قيمت سابق عرضه مي نمايند.
** رئيس اداره بازرسي سازمان صنعت، معدن و تجارت قم نيز با ارايه گزارشي از عملکرد نظارتي اين سازمان از آغاز سال جاري تا پايان تيرماه گفت: در اين مدت 31هزار و 800 مورد بازرسي انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9درصد افزايش داشته است.
احمد رضا سميعي نسب همچنين تعداد پرونده هاي تشکيل شده براي اين تعداد بازرسي را بيش از 2هزار مورد و ارزش ريالي آن را نيز 2هزار و 123ميليارد ريال ذکر کرد، و افزود: اين مقدار 5هزار درصد نسبت به سال گذشته افزايش پيدا کرده است.
وي همچنين در تبيين علت پرونده هاي متشکله 64مورد را براي گران فروشي، 304مورد کم فروشي و تقلب، 25مورد عرضه خارج از شبکه و 786مورد نيز درج نکردن قيمت و عدم نصب نرخ نامه عنوان کرد و افزود: در بخش آرد و نان نيز 95هزار و 620 مورد بازرسي انجام شده که براي آن 272پرونده به ارزش 578ميليون و 507هزار ريال تشکيل شده است.
7403/ 6133/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه! (فیلم)

        منبع : خبرآنلاین ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم) برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم) صف طولانی کامیون‌ها در گمرک آستارا (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • یک «نقاشی» چگونه راز ساخت اهرام مصر را فاش کرد؟ (+عکس)
  • فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه! (فیلم)
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • چه کسی ترمز رشد ارز را کشید؛ دیگر خبری از افزایش قیمت نیست؟
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست