Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز سه شنبه در دومین جلسه هماهنگی احداث این اکوکمپ در مراغه افزود: این اکوکمپ با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و کانون جهانگردی کشور ایجاد می شود.
وی گفت: تمامی دستگاه ‌های اجرایی شهرستان ماموریت دارند تا همکاری ‌های لازم را در زمینه اختصاص زمین مورد نیاز برای احداث این اکوکمپ گردشگری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌ ها و پتانسیل‌ های موجود در شهرستان با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم امری ضروری بوده و در تلاش هستیم با برنامه‌ های علمی و کاربری مشکلات موجود در این شهرستان را برطرف کنیم.
شکری به ظرفیت‌ های بالای گردشگری شهرستان اشاره کرد و افزود: مراغه دارای آثار تاریخی متعددی است و این ظرفیت‌ مثبتی در جهت توسعه و آبادانی شهرستان است.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل رانی کشور هم در این جلسه، با اشاره به مشارکت کانون جهانگردی در احداث اکوکمپ‌ های گردشگری در کشور افزود: سازمان میراث فرهنگی کشور گسترش اکوکمپ‌ های گردشگری را در دستور کاری خود قرار داده و در این راستا کانون جهانگردی و اتومبیل رانی به عنوان یک بازوی قدرتمند در اجرای طرح اکوکمپ در کشور مشارکت دارد.
رامین افشاری افزود: کانون جهانگردی به عنوان یک بازوی قدرتمند برای میراث فرهنگی و گردشگری در کشور عمل کرده و با همکاری سازمان و کانون اکوکمپ‌ های گردشگری روستایی را در چند نقطه از کشور راه اندازی می شود.
وی به شروع طرح مطالعاتی احداث اکوکمپ در مراغه اشاره کرد و گفت: عملیات مطالعاتی ایجاد اکوکمپ گردشگری روستایی در این شهرستان از امروز آغاز شده و به زودی بعد از پایان طرح مطالعاتی شاهد تخصیص بودجه و اجرایی شدن آن در مراغه خواهیم بود.
کانون جهانگردی و اتومبیل رانی در کشور در حوزه‌ های مختلفی هم چون صدور مجوزهای پلاک ترانزیتی، صدور اسناد بین المللی و ایجاد کمپ‌های گردشگری در کشور فعالیت می‌کند.
به گزارش ایرنا، مطالعات اجرایی پروژه ایجاد اکوکمپ های گردشگری در مراغه از امروز با حضور مشاوران و مهندسین شرکت گردشگری کشور آغاز شد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آثار تاریخی آذربایجان شرقی استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی گردشگری نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه بعدازظهر سه‌شنبه در نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با حضور وزیر صمت اظهار کرد: نمایندگی وزارت امور خارجه در استان مرکزی در آینده‌ای نزدیک ایجاد می‌شود و جانمایی آن نیز انجام شده است.

وی افزود: هنرستان‌های جوار صنعت از سال گذشته در راستای اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و افزایش سهم آموزش فنی و حرفه‌ای مورد توجه قرار گرفته و بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی راه اندازی شده و هنرستان‌های دیگر نیز در حال پیگیری است.

استاندار مرکزی تاکید کرد: محصولات واحد تولیدی هپکو کیفیت دارد و معادن و بخش خصوصی به این شرکت سفارش تولید می‌دهند و نیاز است بقیه مصرف کنندگان ماشین آلات هپکو نیز از محصولات این شرکت بازدید داشته باشند و باید اذعان کرد هپکو برای نخستین بار پس از سال‌ها قرارداد صادراتی خود را با یکی از کشورهای منطقه منعقد کرده است.

مخلص الائمه تاکید کرد: در استان مرکزی آب سنگین کیلویی ۸۰۰ دلار تولید می‌شود و از طرفی نفت خام تولیدی بشکه‌ای ۸۰ دلار به فروش می‌رسد که این اقدام در استان ظرفیتی ویژه محسوب می‌شود.

استاندار مرکزی بزرگترین بحران کشور را ناترازی انرژی عنوان کرد و گفت: این ناترازی به محیط زیست لطمه زده و یکی از راهکارهای این مهم، توسعه صنعت ریلی است.

وی در خصوص واگن پارس نیز ادامه داد: شهرداری تهران و دیگر شهرهایی که در حوزه مترو نیازمندی دارند باید از ظرفیت واگن پارس مپنا در اراک استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه سی و دومین کنگره بین المللی انجمن مهندسان مکانیک کشور امروز در دانشگاه صنعتی اراک برگزار شد، افزود: کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر استان مرکزی امروز در دانشگاه صنعتی اراک رونمایی شد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: انتظار است انجمن یا شرکت‌هایی که عضو این کنسرسیوم نیستند، به این کنسرسیوم ملحق شوند تا از تمامی ظرفیت‌ها بتوان بهره گیری کرد.

رتبه نخست مرکزی به لحاظ تنوع تولید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز بیان کرد: مرکزی استانی است که بواسطه تنوع بالای صنعت در کشور و در دنیا شناخته شده و به لحاظ تنوع تولید رتبه نخست کشور را دارد و صنعتی صنعت ساز است.

علی جودکی افزود: استان مرکزی می‌تواند هزاران بخش اقتصادی را راهبری کند از این رو به عنوان ناوبندر کشور مطرح است.

کد خبر 6099685

دیگر خبرها

  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی