Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق صادقی ضمن اعلام این مطلب و با اشاره به اینکه حوالی ساعت ۱۱ امروز یک مخزن آمونیاک در کارخانه لبنیات مستقر در شهرک صنعی فاروج دچار نشتی شده بود، افزود: این امر موجب شد تا ۲۰ نفر بر اثر استنشاق گاز آمونیاک مصدوم شوند.

وی ادامه داد: بعد از اعزام اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه، هفت نفر در همان مکان به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفتند و بهبود پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی اظهار کرد: ۱۳ نفر نیز به بیمارستان اعزام شدند که بعد از درمان هم اکنون تمامی آن‌ها مرخص شده‌اند

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گاز آمونیاک کارخانه لبنیات مصدوم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!

حالا ژیلا صادقی با انتشار یک استوری جدید از داخل فرودگاه بی‌تفاوتی خود را نسبت به این حواشی نشان داد.

به گزارش اقتصاد۲۴، ژیلا صادقی نیارکی در ۲۲ شهریور ۱۳۵۲ در تهران زاده شد. او دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی پیش از گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و در سال ۱۳۷۰ در آزمون تلویزیون قبول شد. اما پس از وقفه‌ای، از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری خبر در شبکه یک مقابل دوربین رفت و در طول این سال‌ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را نیز تجربه کرد.

وی از نخستین مجریان زن ایرانی بود که وارد تلویزیون شد. رسانه‌ها بازگشت او را قدمی مثبت در رونق گرفتن دوباره تلویزیون توصیف کردند.

او سبک متفاوتی در اجرا دارد و به پوشیدن لباس‌های رنگی و اجرای پرحرارت با حرکت زیاد دستان و راه رفتن در استودیو شناخته می‌شود. ژیلا صادقی در تلویزیون با مانتو و روسری‌های رنگی و در جا‌های لازم با چادر برنامه اجرا می‌کند.

صادقی پس از چهار سال دوری از تلویزیون، ۲۶ دی ۱۴۰۲ به تلویزیون برگشت و به‌خاطر پوششی که به تن داشت و حرف‌های جنجالی‌اش دربارهٔ رضا پهلوی با واکنش‌های فراوانی روبه‌رو شد.

صادقی از سال ۱۳۹۳ آموزشگاهی برای آموزش فن بیان راه انداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع بیش از ۳۹ هزار مورد رفع قطعی گاز در استان قزوین
  • سیستم ایمنی بدن خود را با این ماده غذایی تقویت کنید
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • ادامه جنجال ژیلا؛ واکنش خانم مجری با یک استوری در فرودگاه! | فیلم
  • تندی غذا را چگونه بگیریم ؟ | رفع تندی غذا با چند راه ساده ؛ از رفع تندی غذا با نوشابه تا سیب زمینی و لبنیات
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • تیپ ژیلا صادقی در خارج از کشور حاشیه‌ساز شد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی