Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ورزشی ازبکستان به بررسی دلیل علاقمندی ایران به جذب سرمربی تیم نایب‌قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت و از نامزدی یک مربی دیگر کروات در فهرست فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سایت چمپیونات ازبکستان با اشاره به علاقمندی فدراسیون فوتبال ایران برای جذب زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی و پیشنهاد دریافت دستمزد سالیانه ۵ میلیون دلاری توسط این مربی پرسشی را با این مضمون مطرح می‌کند: چرا ایران علاقمند به جذب زلاتکو دالیچ است؟

این رسانه ازبکستان در پاسخ به این پرسش می‌نویسد: کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که ایران باید گزینه‌های دیگری را برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورش در نظر داشته باشد. بدین‌خاطر فدراسیون فوتبال ایران تلاش کرد تا با زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی وارد مذاکره شود. علاوه بر این کروات‌ها مربیان بسیار موفقی برای فوتبال ایران هستند.

چمپیونات سپس با اشاره به کارنامه مربیان کروات در تاریخ فوتبال ایران نوشت: هم‌اکنون هدایت تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران را زلاتکو کرانچار بر عهده دارد. برانکو ایوانکوویچ در فصل اخیر تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان قهرمانی رساند. تومیسلاو ایوویچ عملکرد خوبی در تیم ملی فوتبال ایران در مسیر جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه داشت. در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ میلادی استانکو پابلوکوویچ ۲ قهرمانی با پرسپولیس کسب کرد. اگر وضعیت کی‌روش همین‌گونه ادامه پیدا کند ایران گزینه کروات دیگری نیز به نام اسلاون بیلیچ دارد. این مربی هم‌اکنون جایی کار نمی‌کند و آخرین تیمش وستهام انگلیس بوده است. به هر حال فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهد خیلی زود تکلیف سرمربیگری تیم ملی این کشور را روشن کند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003YqB

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران سرمربی دالیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۳۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی