Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، ابوالفضل رفیع گفت: در فرهنگ شهروندی با مجموعه‌ای از هنجار‌ها و ارزش‌هایی روبرو می شویم که انعطاف پذیری بسیاری دارند که این امر بر اساس وجود تفاوت‌ها و تنوع فرهنگ شهری یا خرده فرهنگ‌های شهری شکل می‌گیرد.
وی کلانشهر تهران را به عنوان پایتخت و ویترین شهرهای کشور دربرگیرنده شهروندانی با تعدد و تنوع قومیتی دانست و افزود: توافقات و مشترکات فرهنگی شهروندان می تواند تداوم زندگی باکیفیت را در شهر را جاری و ساری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از تعریف مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی در قالب "روز فرهنگ های شهر" خبر داد و گفت: سه عنوان برنامه در سه روز از هفته به مدت پنج هفته از سی ام تیر تا سی ام مرداد در
شهر تهران اجرا می شود.
رفیع، با اشاره به شنبه های اقوام گفت: این برنامه در قالب برپایی نمایشگاه عکس جاذبه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، طبیعی، گذر معرفی چهره های سرشناس و شاخص (شهدا، علمی، دینی، هنری، فرهنگی و ...) اقوام ایرانی و برپایی عکاسخانه اقوام و بازی های اقوام ایرانی برای کودکان میزبان شهروندان تهرانی است.
وی از راه اندازی گذر هنر در نقاط 22 گانه پایتخت خبر داد و گفت: یکشنبه های هنر با چهار موضوع فرهنگ صرفه جویی(آب، برق و ...)، فرهنگ آپارتمان نشینی، فرهنگ ترافیک و حمایت از کالای ایرانی به استقبال شهروندان می رود.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در «سه شنبه های تئاتر» نیز اجرای نقالی و پرده خوانی، تئاتر کاربردی، تئاتر عروسکی و نمایش شادی آور سنتی خواهیم داشت.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: یکشنبه پایتخت شهرداری شادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟

بر اساس بیانیه اخیر دولت هند مبنی بر منع مسافرت شهروندان هندی به ایران و اسرائیل شنیده‌ها حاکی از عدم حضور هند به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه کتاب تهران است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کمتر از 11 روز مانده به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران،‌ حضور هندی‌ها به عنوان مهمان ویژه این رویداد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که پس از صدور بیانیه دولت هند در روز 24 فروردین که در آن  به شهروندانش توصیه کرد که با توجه «به شرایط حاکم بر منطقه» تا اطلاع ثانوی از سفر به ایران و اسرائیل خودداری کنند. بعید است که ناشران هندی بتوانند خود را به نمایشگاه کتاب تهران برسانند. پیگیری‌های دوطرف تا این لحظه به نتیجه‌ای ختم نشده است.

نگاهی به سالن رایت نمایشگاه کتاب دهلی/ رایت سنتر دهلی چه قابلیت هایی برای نشر ایران دارد؟

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مذاکره با وزارت فرهنگ هند پیگیر حضور ناشران این کشور در نمایشگاه کتاب تهران است،‌  یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون فرهنگی وزرات ارشاد در گفت‌وگو با تسنیم ضمن تایید این پیگیری‌ها گفت: نتیجه این پیگیری‌ها به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • تجلیل از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • سنندج؛ خاستگاه فرهنگ و هنر اصیل ایرانی
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • مختومقلی فراغی از محورهای وحدت در گلستان است
  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است