Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، در این جشنواره از میان 360 شرکت کننده که در دوبخش نویسندگیريال قصه گویی و نقاشی رقابت کرده بودند،  36 نفر در بخش مکتوب و 35 نفر در بخش کودک به عنوان برگزیدگان این دور از مسابقه کتابخوانی فتح خرمشهر معرفی شدند.

در آیین اختتامیه سومین جشنواره کتابخوانی فتح خرمشهر، از کتاب « نجوایت می کنم فریادم آرزوست» به نویسندگی سامان دشتی فر نویسنده خرمشهری رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در این مراسم رییس هیات رزمندگان اسلام خرمشهر با انتقاد از کم توجهی به حوزه دفاع مقدس در تالیف کتب گفت: بیش از 13 هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به چاپ نرسیده که سهم خرمشهر در این تالیفها در حدود 10 تا 15عنوان کتاب است.

عبدالمجید عقیلی افزود: تا وقتی فرصت استفاده از رزمندگان و فاتحان خرمشهر وجود دارد باید در زمینه ثبت و ضبط خاطرت آنها کوشید چرا که با گذر زمان امکان ثبت این واقعه تاریخی به این سادگی فراهم نشود.

او با تاکید بر اهمیت حماسه فتح خرمشهر و لزوم پرداخت بیشتر به این مقوله ، خواستار توجه و اهتمام بیشتر در زمینه تالیف کتب و اسناد تاریخی به سبک های مختلف داستان نویسی و رمان شد و از ادارات ارشاد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و دیگر دستگاه های متولی خواست تا بهره گیری از ظرفیت نویسندگان و اهالی قلم خرمشهر و آبادان در این عرصه بکوشند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اختتامیه جشنواره کتابخوانی خرمشهر مرکز دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمامی که کافه کتاب شد

حسینی مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند گفت: به کتابخوانی علاقه زیادی دارم و از هر فرصتی برای خواندن کتاب جدید استفاده می‌کنم و این علاقه سبب شد تا در تابستان ۱۴۰۰ ایده ایجاد کافه کتاب در ذهنم کلید بخورد.

او افزود: پس از تحقیقات متعدد، در مرکز بیرجند شناسی به یک ساختمان قدیمی رسیدم که در گذشته به عنوان حمام استفاده می‌شد و آن را مکانی مناسب برای این کار دیدم.

حسینی اظهار کرد: پس از رایزنی و دریافت مجوز‌های لازم، اقدام به تهیه کتاب‌هایی در حوزه‌های روان‌شناسی و انگیزشی کردم.

بیشتر بخوانید

راه اندازی دومین پاتوق کتاب بزرگ کشور در بیرجند

مسئول کافه کتاب نیکان در بیرجند هدف از ایجاد این کافه کتاب را افزایش آگاهی جامعه و بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در شهرستان بیرجند عنوان کرد.

او با بیان اینکه اکنون بیش از هزار جلد کتاب در این مجموعه داریم، تصریح کرد: کافه کتاب پذیرای همه محدوده‌های سنی از جمله کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان است تا علاقه‌مندان به کتاب بتوانند از محیط آرام و باصفای این مجموعه برای مطالعه استفاده کنند.

برنامه و ساعت کاری کافه کتاب در مجاورت ارگ بهارستان و در بافت تاریخی شهر بیرجند در مرکز بیرجند شناسی، صبح‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و بعداز ظهر‌ها ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند