Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار- بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی به همراه تونل و زیرگذر ضربعلی زاده، پس از رقابت با 650 پروژه شرکت کننده در مسابقه پروژه برتر انجمن جهانی تونل سازی، به جمع نامزدهای نهایی این مسابقه پیوستند.

نامزدهای نهایی مسابقه امسال، در 9 دسته مختلف انتخاب شدند که بر این اساس پروژه تونل احداث تونل آرش- اسفندیار به عنوان یکی از 4  پروژه برگزیده در بخش پروژه های فناورانه و پروژه احداث تونل و زیرگذر ضربعلی زاده به عنوان یکی از 4 پروژه منتخب در قسمت پروژه های اجرا شده با بودجه کمتر از 50 میلیون یورو شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب همزمان با برگزاری مرحله نهایی این مسابقه که طی روزهای 12 تا 14 آبان ماه سال جاری در کشور چین انجام خواهد شد، پروژه احداث تونل آرش- اسفندیار باید با پروژه هایی از کشورهای هلند، چین و ترکیه رقابت کند. رقبای پروژه احداث تونل و زیرگذر ضربعلی زاده نیز پروژه هایی از کشورهای سوئیس، نیوزلند و سنگاپور می باشند.

هیئت داوران رقابت های جهانی انتخاب پروژه برتر تونل سازی سال 2018، شامل گروهی 17 نفره از کارشناسان و متخصصان مجرب از کشورهای استرالیا، سوئیس، روسیه، برزیل، دانمارک، آمریکا، بریتانیا، کانادا، چین و ... بوده و انتخاب 2 پروژه تونلی از شهر تهران در جمع فینالیست های نهایی نشانگر توفیق متخصصان و مهندسان صنعت تونل سازی کشور در بومی سازی دانش احداث تونل های شهری و همچنین توان مدیریتی در اجرای پروژه های خاص فنی است؛ امری که بدون شک مایه افتخار و مباهات جامعه مهندسی کشور است.

لازم به ذکر است در رقابت های سال گذشته، پروژه احداث خط 6 مترو شهر تهران توانسته بود به فهرست 4 پروژه منتخب راه یابد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بزرگراه رقابت روسیه هاشمی رفسنجانی هلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می‌رود
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی