Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در صورتی که بازی سازی بخواهد بازی مورد نظر خود را برای گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها در فروشگاه‌های دیجیتالی رسمی عرضه کند، در هنگام بارگذاری بازی نیازمند پرکردن پرسشنامه خوداظهاری رده سنی در خصوص بازی است. 

در صورتی که پرسشنامه خوداظهاری هنوز در فروشگاه دیجیتالی پیاده سازی نشده، تا زمان پیاده‌سازی توسط صاحبان فروشگاه، بازی شما پس از عرضه توسط نظام رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب جهت آگاهی از رده احتمالی بازی خود می‌توانید به این پرسش‌نامه مراجعه کرده و از رده سنی احتمالی بازی آگاه شوید. اگر بازی دارای محتوایی باشد که ممکن است رده سنی دریافت نکند، این مسئله توسط پرسش‌نامه به شما اطلاع داده می شود.

بازی‌سازان می توانند از طریق مراجعه به صفحه https://www.ircg.ir/EsraCal.html از این پرسشنامه استفاده کنند. نیاز به تاکید است که رده سنی اعلام شده توسط پرسشنامه حدودی بوده و پس از انتشار بازی در فروشگاه های دیجیتالی، نظام ارزیابی و رده بندی سنی بازی های رایانه ای؛ نتیجه ی پرسشنامه را با محتوای بازی مطابقت خواهد داد و در صورت مغایرت این رده سنی اصلاح می شود.

کد خبر 4356782

منبع: مهر

کلیدواژه: بازی رایانه ای ایرانی بازی های رایانه ای صنایع فرهنگی کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه معرفی کتاب گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بازار نشر کتاب نقد کتاب صنایع فرهنگی دفاع مقدس ادبیات جهان کتابخانه کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم سپاهان این دو روز دیگر(چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته به مصاف پرسپولیس می‌رود.

امید نورافکن هافبک سپاهان که بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت بلند مدت خود چند هفته‌ای است به ترکیب طلایی‌پوشان اضافه شده با انتشار تصویر عجیبی در فضای مجازی منتشر کرده است.

نورافکن که از هر فرصتی برای کری‌خوانی برای پرسپولیسی‌ها استفاده می‌کند این بار تصویری از یک پلنگ که یک تمساح را شکار کرده در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده و بالای این تصویر از ایموجی پلنگ و اسم سپاهان استفاده کرده است.

بعید به نظر می‌رسد که انتشار این تصویر در اینستاگرام ستاره جنجالی سپاهان آن هم در آستانه بازی با پرسپولیس بی‌منظور بوده باشد و قطعا نورافکن با انتشار این تصویر به نوعی قبل از الکلاسیکوی فوتبال ایران برای پرسپولیس خط و نشان کشیده است.

کد خبر 848202 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری