Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:00:35 GMT

هتلهای ایرانی از این پس با خودروهای صفر کیلومتر!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۶۱۰۳

هتلهای ایرانی از این پس با خودروهای صفر کیلومتر!

هتلهای ایران در اقدامی هماهنگ ، خودروهای اجاره ای صفر کیلومتر با قیمت ارزانتر در اختیار مسافرین خود قرار می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیاری از هتلهای برتر کشور اقدام به راه اندازی ایستگاه تحویل خودرو تحت نمایندگی سامانه navaran.com نموده اند و به مسافرین خود خودروهای این سامانه را تحویل می دهند ، طبق آمار منتشره از پایگاه شبکه رزرواسیون اینترنتی هتلهای ایران ، مسافرین ایرانی با توجه به امکان دریافت تخفیف های ویژه و پرداخت مبلغ زیر قیمت رسمی هتلها و همچنین بدلیل جمع آوری امتیاز و امکان رزروهای رایگان بعدی سایت HOTELYAR.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

COM را انتخاب می نمایند، این انتخاب از این پس این امکان را هم به مسافرین می دهد که مسافرینی که از طریق هتل یار هتل خود را رزرو می نمایند ، خودروها را نیز می توانند با قیمت پایینتر تحویل بگیرند.

 

 

نکته جالب در مورد خودروهای اجاره ای این است که می توان این خودرو ها را در یکی از هتلها از یک شهر گرفته و به هتل دیگری در شهر دیگر تحویل داد.

چنین سیستمی برای اولین بار در جهان در ایران ابداع شده و در حال اجرا و استفاده هموطنان می باشد.

رانندگی مشتریان این سامانه ، توسط یک سیستم هوشمند مرکزی و توسط ابزارهای جی پی اس داخل خودرو تحت تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در صورتی که با رانندگان بد مواجه شود به ایشان هشدار داده و در صورت تکرار بطور خودکار با قراردادن شماره ملی در لیست سیاه از ارائه خودرو در آینده امتناع می نماید ، در همین حال ، این سامانه به رانندگان خوب امتیاز داده و ضمن قراردادن ایشان در باشگاه رانندگان خوب ، خودرو را در درخواستهای بعدی با قیمت پایینتر در اختیار قرار خواهد گذاشت.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • گواهی اسقاط هایما به این مبلغ افزایش یافت/ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • ایران‌خودرو: قیمت محصولات تغییری نکرده است
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما / ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • تغییر قیمت گواهی اسقاط برای شماره گذاری هایما/ ایران‌خودرو: قیمت هایما تغییری نکرد
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)