Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:41:23 GMT

ورزشکار شیرازی رکورددار گینس: خیلی زود فراموش شدم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۶۳۹۷

ورزشکار شیرازی رکورددار گینس: خیلی زود فراموش شدم

شیراز - ایرنا- ورزشکار شیرازی که رکورددار گینس در زدن ضربه به توپ به صورت روپایی است گفت:تلاش و رنج زیادی کشیدم تا توانستم نام کشورم را در کتاب گینس در ضربه زدن به توپ به ثبت برسانم اما اینک فراموش شده ام.

میلاد محسنی چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اعلام کرد : در سال 2016 در کشور امارات با حضور نماینده کتاب گینس موفق شدم با توپ تنیس به مدت یک دقیقه روپایی بزنم و نام ایران را برای نخستین بار در این رشته به ثبت برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: این رکورد پیشتر در دست یک ورزشکار آلمانی بود و خوشحالم که هم اینک به نام یک ایرانی به ثبت رسیده است .
محسنی که 24 سال سن دارد و رکورددار چندین رشته در ایران است با انتقاد از آنچه عملی نشدن وعده ها پس از ثبت رکورد نامید اظهار داشت : انتظار داشتم به سبب این کار بزرگ مشکلاتم از جمله بیکاریم حل شود تا با خیالی راحت چندین حرکت دیگر را ابداع کنم.
وی گفت: مدیرکل ورزش و جوانان فارس از من حمایت کرد و قرار شده پاداش بگیرم که جای تقدیر دارد اما از مسئولان استانی به ویژه استاندار انتظار دارم تا نگاهی به کارنامه ورزشی ام بیندازند.
محسنی گفت : مقدمات ارایه چند کار جدید فراهم شده است و می خواهم چندین رکورد دیگر برای استان فارس و کشورم به ارمغان بیاورم و از همه کسانی که برایم زحمت کشیدند، به ویژه والدین و مربیم محمدرضا جمشید نژاد سپاسگزارم.
زدن توپ با روپایی به مسافت 5 کیلومتر، 35 ساعت رکورد روپایی زدن بدون استراحت، زدن 46 هزار روپایی با ساچمه ریز ، روپایی زدن انواع توپ های ورزشی از جمله راگبی از رکور دهای این ورزشکار شیرازی است.
7368 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش روپايي ركود دار گينس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم

وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • پول این کشور رکورددار بیشترین رشد در برابر دلار شد | خط جدید برای دلار آمریکا
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • (تصاویر) دانشجویان شیرازی هم تجمع کردند
  • تجمع دانشجویان شیرازی در حمایت از خیزش دانشگاه‌های غربی
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست