Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@00:19:56 GMT

پایان هفته با ۲ سریال جدید رادیویی همراه باشید

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۶۸۲۴

پایان هفته با ۲ سریال جدید رادیویی همراه باشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، «چکامه» را بهرام اکبری نوشته و داستان دختری است که دانشجوی مهندسی است و خواستگاری از خانواده متمول دارد که تحصیلات ندارد و ...

در این نمایش رادیویی بهناز بستان دوست، ماندانا اصلانی، محمد رضاعلی و میرطاهر مظلومی به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«چکامه» با گویندگی بهرام سروری نژاد پنجشنبه ۴ مرداد ماه ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین نمایش رادیویی «کسب و کار من» در همین روز ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود که نویسندگی آن را یاسمن شکرگزار بر عهده دارد و داستان آن درباره دانشجوی پرتلاش شهرستانی است که ایده های نویی در سر دارد اما به شدت از لحاظ مالی در مضیقه است و ...

بهرام سروری نژاد، محمد رضاعلی، ماندانا اصلانی، عرفان ابراهیمی، امین بختیاری، سیما خوش چشم از جمله بازیگران این نمایش رادیویی هستند و گویندگی آن را میرطاهر مظلومی بر عهده دارد.

این ۲ سریال رادیویی به کارگردانی: مهدی نمینی مقدم، صدابرداری: حیدر صفدری، تهیه کنندگی: شهناز دهکردی و افکتوری: نرگس موسی پور به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

کد خبر 4356945 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو رادیو نمایش نمایش رادیویی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند برنامه تلویزیونی سریال ایرانی رادیو جشنواره سینمایی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سینمای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود

سریال «نون‌خ» پخش خود را از فصل‌یک آغاز کرد؛ سریالی که به مرور به اوج رسید و شخصیت‌های آن میان مخاطبان جا افتاد که یکی از آنها نقش سلمان بود. کاظم نوربخش با سریال نون‌خ و نقش سلمان یک‌شبه ره صدساله را در بازیگری رفت.

پررنگ‌شدن این کاراکتر از فصل‌دوم شروع و در فصل‌های بعدی سریال به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها و چهره‌ها تبدیل شد و برای نوربخش شهرت زیادی را به ارمغان آورد و او ازجمله بازیگران شناخته‌شده کردستان و شهرستان بیجار است که عمده فعالیت‌هایش به حضور روی صحنه متمرکز بوده است.

او توسط سعید آقاخانی که همشهری اوست و سابقه آشنایی و دوستی با هم دارند، برای بازی در این سریال دعوت شد. 

کاظم نوربخش درباره فصل پنجم نون خ و بازخوردهایش گفت: در فصل پنجم نون خ با شیرین ازدواج کردم و این فصل سریال سختی‌های خاص خودش را داشت.

وی ادامه داد: البته ما قرار بود ماه عسل برویم، اما درگیر داستان‌های فصل پنجم شدیم و تا روز آخر با سختی این قصه همراه بودیم و نتوانستیم ماه عسل خود را ادامه بدهیم.

نوربخش عنوان کرد: از فصل اول که این سریال پخش شد مردم خیلی به ما لطف داشتند و تا همین الان شرمنده محبت مردم هستیم.همیشه دوست دارم دل مردم شاد و لب آنها خندان باشد و هر کاری که انجام می‌دهیم برای مردم است.

وی درباره سختی‌های این فصل تصریح کرد: هر سریالی حتی سریال‌هایی که در خانه تصویربرداری می‌شوند سختی‌های خاص خود را دارند، اما سریالی که لوکیشن ثابت نداشته باشد و همیشه در جاده و مینی‌بوس باشد سختی‌های بیشتری دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • در نمایشگاه کتاب امسال، همراه «مهر بان» باشید
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس