Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@03:34:25 GMT

نماهنگ عرش مُطَلّا با موضوع امام رضا (ع) منتشر شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۴۸۶۰۱

نماهنگ عرش مُطَلّا با موضوع امام رضا (ع) منتشر شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

نماهنگ «عرش مُطَلّا» به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) توسط فرهنگ­سرای اندیشه و استودیوی هنری «منجی کلیپ» تولید و منتشر شد. ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، به مناسبت فرارسیدن ایام ولادت امام رضا(ع) نماهنگ «عرش مُطَلّا» جدیدترین نماهنگ تولیدی استودیوی هنری منجی کلیپ است که موسیقی آن به روش آکاپلا و توسط گروه فرهنگی "نوای یاس" تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نماهنگ ضمن تولید و استفاده از تصاویر سه‌بعدی و جان­‌بخشی به برخی از تصاویرِ خاطره ­انگیز از صحن و سرای ملکوتی امام هشتم(ع)، تصاویری ناب و اختصاصی از حرم آن امام رئوف چشم‌نوازی می­‌کند.

نماهنگ «عرش مُطَلّا» را تماشا کنید:

انتهای پیام/

 

R1489/P1356/S4,40/CT16 واژه های کاربردی مرتبط امام رضا (ع)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام رضا ع امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر شد

هفدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان با مشارکت گستردۀ استادان برجستۀ موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفدهمین جشنوارۀ ملی موسیقی جوان در چهار بخش اصلی؛ "موسیقی دستگاهی ایران"،"موسیقی نواحی"،"موسیقی کلاسیک"،"آهنگسازی"و یک بخش ویژه؛"شناخت و حفظ ردیف" با مشارکت گستردۀ استادان برجستۀ موسیقی کشور توسط انجمن موسیقی ایران، با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار خواهد شد.

این جشنواره برای سه گروه سنی «الف»15 تا 18 سال: متولدین سالهای 1384 تا 1387، «ب»19 تا 23 سال: متولدین سالهای 1379 تا 1383 و «ج»24 تا 29 سال: متولدین سالهای 1373 تا 1378 طراحی شده است؛ متقاضیانی که سن آنها از 15 سال کمتر است، درصورت آمادگی و تمایل، می¬توانند آثار خود را برای بررسی در گروه «الف» ارسال کنند .

برای شرکت در جشنواره ارسال اجرای رپرتوارِ مشخص شده برای هر بخش به صورت ضبط ویدئویی و در موعد مقرر(از یکم تا 26 اردیبهشت ماه 1403) از طریق سامانۀ «بامک» به دبیرخانۀ جشنواره ملاک قرار می‌گیرد.

مروری بر آنچه در سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر گذشت

پس از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی، توسط  هیئت¬های داوران، در صورت لزوم، از پذیرفته¬شدگان برای‌شرکت در مرحلۀ نهایی دعوت به عمل خواهد آمد. بخش موسیقی نواحی ایران، آهنگسازی، پیانو(ایرانی) و ویلن (ایرانی) با تعیین رپرتوارهای تفکیکی به صورت تک‌مرحله‌ای و بخش موسیقی کلاسیک و دستگاهی به صورت دو مرحله‌ای برگزار می‌شود.

گفتنی است در دورۀ شانزدهم بنا به تقاضاهای مکرر استادان و شرکت¬کنندگان در جشنوارۀ ملی موسیقی جوان ویلن و پیانو ایرانی به مجموعۀ سازها اضافه گردید. در جشنوارۀ هفدهم نیز ساز ریکوردر هم به دلیل گستره نوازندگان و ورود این ساز به سیستم‌های آموزشی اضافه گردید.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به متن کامل فراخوان (فایل پی‌دی‌اف) در سایت انجمن موسیقی ایران به آدرس www.nay.ir و سایت جشنواره ملی موسیقی جوان به آدرس www.nfym.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راز و نیازهای رمضانی علی اکبر قلیچ با «انرژی مثبت»
  • فراخوان هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد
  • نماهنگ رمضانی «انرژی مثبت» منتشر شد+ فیلم
  • فراخوان هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان منتشر شد
  • نماهنگ رمضانی «انرژی مثبت» منتشر شد
  • نماهنگ «وقت اذان» منتشر شد
  • نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی منتشر شد + دانلود
  • نماهنگ زیبا در وصف امام رضا (ع) + فیلم
  • نماهنگ جدید «روزه اولی» محمدحسین پویانفر منتشر شد+فیلم
  • نماهنگ «روزه اولی» پویانفر منتشر شد + دانلود و متن