Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت که در این خطه شمال کشور17 هزار و 428 راننده کامیون مشمول پوشش بیمه تکمیلی رایگان شدند.

احمد آفرین محمد زاده چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا پوشش بیمه تکمیلی برای این رانندگان را منوط به داشتن کارت هوشمند اعلام کرده است.
وی افزود: رانندگان کامیون باید مدارک خود وافراد تحت تکفل خودشان را برای برخورداری از پوشش بیمه تکمیلی به واحد صنفی رانندگان ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: با برنامه ریزی تمام رانندگانی که مدارکشان را تا 15 مردادماه سال جاری کامل کنند، می توانند از بیمه تکمیلی بهره می شوند.
وی درمورد بیمه تکمیلی رانندگان حمل مسافرگفت که دراین استان 9 هزار و112 راننده دارای کارت هوشمند فعالیت دارند که این رانندگان پیش از این تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار داشتند.
براساس آمار با احتساب هرخانوار چهار نفر حدود 70 هزار راننده با خانواده هاشان در مازندران با مساعدت دولت تدبیر و امید ازبیمه تکمیل برخوردار شدند.
با احتساب سقف حداقلی برای هر بیمه شده ماهانه دولت برای پوشش بیمه تکمیلی رانندگان باری در مازندران حدود 50 میلیارد ریال و در سال 600 میلیارد ریال پرداخت می کند.
بیمه تکمیلی شامل هزینه هایی می شود که بالاتر از فرانشیز بیمه تامین اجتماعی است واین هزینه ها براساس قرارداد از طریق شرکت بیمه تکمیلی پرداخت خواهد شد.
سالانه رانندگان کامیون در مازندران 16 میلیون تن بار را از این خطه شمال کشور به داخل و یا خارج استان حمل می کنند و بیش از 90 درصد از حمل بار در مازندران به دلیل ضعف زیرساخت حمل نقل ریلی و هوایی به صورت زمینی انجام می شود.
طبق آمار حدود 13 درصد از تردد در سطح جاده های مازندران را که سالانه 400 میلیون دستگاه خودرو تخمین زده می شود را حمل و نقل باری تشکیل می دهد.
6982/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بيمه تكميلي رانندگان كاميون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!

راننده پیشین فرمول یک نظر خود را در مورد وضعیت بازار رانندگان این مسابقات به اشتراک گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ آنتونی دیویدسون به عنوان راننده پیشین فرمول یک و کارشناس کنونی این مسابقات گفت: من واقعاً احساس می‌کنم که بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است. نمی‌دانم این آخر هفته چه اتفاقی رخ خواهد  داد.

دیویدسون افزود: احساس می‌کنم رانندگان جدید به فرمول یک خواهند آمد و برخی رانندگان کنونی ممکن است بروند. این یک تغییر بسیار بزرگ در فرمول یک خواهد بود.

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

اخیراٌ مشخص شد فرناندو آلونسو قرارداد خود را با استون مارتین تمدید کرده است و نیکو هالکنبرگ در پایان این فصل هاس را ترک خواهد کرد. این راننده آلمانی چند روز با آئودی به توافق رسید. در ابتدای سال جاری نیز اعلام شد که لوئیس همیلتون از فصل آینده از مرسدس به فراری می‌رود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم