Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم گل فوتبال ساحلی کشورمان پس از اتفاقات آئین تجلیل از برترین‌های فوتبال ایران گفت: از قضاوت‌های نا به‌جا و نوع برخورد برخی افراد به‌ شدت دلخور و از برخی فوتبال دوستان هرمزگانی به‌شدت ناراحتم.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، وجیهه ژاله با بیان اینکه مشکلاتم از زمانی آغاز شد که قصد جدایی از باشگاه شهرداری بندرعباس داشتم، افزود: زمانی که برای فسخ قرارداد به دفتر باشگاه مراجعه کردم از سوی سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان با شرطی عجیب مواجه شدم و آن‌هم بخشش نصف قراردادم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به بنده اعلام شد باید از مبلغ 4 میلیون 500 هزار تومان قرارداد باقیمانده‌ام، مبلغ 2 میلیون تومان را ببخشم و مهسا عرب از 5 میلیون تومان، 3 میلیون تومانش را ببخشد که بنده برگه فسخ را امضا و ثبت کردم اما برگه فسخ مهسا عرب همچنان ثبت‌نشده است.

ژاله با اشاره به اینکه کاپ خانم گلی بنده و مهسا عرب زمانی که اهدا شد نزد سرمربی بود و هرچه تلاش کردیم که این کاپ به یکی از دو نفرمان به دلیل خانم گلی مشترک، تعلق بگیرد وی از اعطای آن به ما خودداری کرد، اظهار کرد: بنده و مهسا عرب توافق کردیم این کاپ نزد یکی از ما دو نفر باشد اما سرمربی تیم همچنان از اعطای آن به ما خودداری می‌کند.

توقع داشتیم هزینه بلیت و اقامتمان را پرداخت کنند

خانم گل فوتبال ساحلی کشورمان با بیان اینکه متوجه شدیم که بنده و مهسا عرب به دلیل خانم گلی در لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران به این مراسم دعوت‌شده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان بازیکنان شهرداری بندرعباس این عنوان را کسب کرده بودیم و توقع داشتیم باشگاه شهرداری بندرعباس هزینه بلیت و اقامتمان را پرداخت کند اما طی تماس‌های مکرر با سلطانی زاده(سرمربی تیم) و دیروار(سرپرست تیم) به جوابی نرسیدیم گرچه تماسی با مدیرعامل باشگاه نگرفتیم.

ژاله با بیان اینکه پولی برای سفر به تهران و حضور در مراسم نداشتیم، اضافه کرد: در صحبت پایانی که با سلطانی زاده داشتم وی با گفتن این جمله که "نیازی به حضورتان نیست و مسئولان باشگاه در مراسم حاضر و تندیس را می‌گیرند و به بندرعباس می‌آورند" بسنده کرد.

وی با اشاره به اینکه وقتی همکاری از جانب باشگاه شهرداری بندرعباس و هم استانی‌هایم ندیدم، این موضوع را با مربی تیم جدیدم چای ناطق لاهیجان که قرار است در فصل آینده در این تیم بازی کنم، مطرح کردم، بیان کرد: خانم عبرت بیشتر از هم استانی‌هایم برایمان ارزش قائل بود و با گرفتن بلیت و رها کردن کار خود سه روز ما در تهران ‌همراهی کرد و با رایزنی صورت گرفته با آقای پاشایی از اعضای برگزار کننده مراسم تجلیل موجب شد تا سازمان لیگ هتل برایمان بگیرد، کاری که دوستان منتقد باوجود بارها درخواستم، حاضر نشدند انجام دهند و حال به تمسخر بنده می‌پردازند.

کسی به فکر بود دو دختر غریب چگونه شب را در تهران بگذارند؟

ژاله با اشاره به اینکه مهسا عرب در تهران جایی برای رفتن نداشت و در آتلیه عکاسی مربوط به مراسم تجلیل از برترین‌ها ساعت‌ها منتظر بود و اگر دغدغه خانم عبرتی نبود، معلوم نبود شب را باید در کجا سر می‌کردیم تا بتوانیم روز بعد در مراسم حضور پیدا کنیم، آیا آن زمان دوستان منتقد به فکر ما بودند؟کسی حالی از ما پرسید؟کسی به فکر بود دو دختر غریب چگونه شب را در تهران بگذارند؟

خانم گل فوتبال ساحلی کشورمان با بیان اینکه حضور خانم عبرتی در کنارمان باعث دلگرمی‌مان بود، اضافه کرد:دوستان نمی‌دانند در سه شب اقامتمان در تهران چه گذشت و چه روزهای تلخ و ناراحت‌کننده‌ای را سپری نکردیم که چرا در استان هرمزگان هیچ ارزشی برای ما دو نفر که می‌خواهیم به نمایندگی از این استان در مراسمی حاضرشده و نام هرمزگان را بالا ببریم، قائل نیستند.

وی با اشاره به اینکه وقتی بنده به‌عنوان بازیکن شهرداری اسمم خوانده می‌شود دیگر چه نیازی به بردن نام سرمربی شهرداری است، تصریح کرد: وقتی مسئولان استانی حمایتی نکردند چرا باید نام آن‌ها ببرم؟

از قضاوت‌های نا به‌جا و نوع برخورد برخی افراد دلخورم

ژاله با بیان اینکه توقع داشتم در شهرم و استان استقبال مناسبی از ما می‌شد نه آنکه در شهر رشت قرار باشد بنری برای تقدیر از ما زده شود، عنوان کرد: از قضاوت‌های نا به‌جا و نوع برخورد برخی افراد به‌شدت دلخور و برخی از فوتبال دوستان هرمزگانی به‌شدت ناراحتم.

خانم گل فوتبال ساحلی کشورمان با اشاره به اینکه می‌گویند به هرمزگان خیانت کرده‌ایم مگر چند سالی که باوجود تمامی دردها و در اوج بی‌پولی به عشق هرمزگان بازی کرده و تیم را قهرمان کردیم، کسی دید، اضافه کرد: تمامی حواشی ایجادشده تنها به خاطر نبردن نام خانم سلطانی زاده است و باوجود برخوردها و پیام‌ها و تهدیداتی که وی پیش از مراسم انجام داده بود، به چه علت باید نام وی را ببرم.

اسم سرمربی شهرداری را نبردیم، تهدید شدیم

وی با بیان اینکه سرمربی تیم شهرداری با پیام‌هایی ما را تهدید به محرومیت کرده انگار ما جرمی مرتکب شده‌ایم، خاطرنشان کرد: این بی‌حرمتی‌ها شایسته نیست و فضای فوتبال باید بر پایه اخلاق باشد نه ناسزاگویی و تهدید!

ژاله در پایان گفت: به‌شدت از برخورد این دوستان ناراحتم اما مردم استانم بدانند اگر افتخاری کسب‌شده به نام هرمزگان و به عشق مردم استانم بوده و هست نه فرد خاصی!

منبع: ایسنا

انتهای پیام/4028

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۴۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت