Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «The Boot Room» به ارزیابی شرایط میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی فوتبال ایران پرداخته و نوشته است: «هفته های کم باقیمانده پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی می تواند یک رقابت باشد چرا که سلتیک و گلاسکو رنجرز به میلاد محمدی چشم دارند ... بر اساس اعلام روزنامه سان اسکاتلند، این بازیکن ۲۴ ساله با ۲ میلیون یورو قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو باشگاه اسکاتلندی به دنبال به دنبال مدافع تیم احمد گرژونی هستند؛ بازیکنی که توانایی بازی در پست وینگر و دفاع کنار را هم دارد.»

این سایت پیشنهادی هم به محمدی داشته و آورده است: «اگر محمدی این تابستان عاقل باشد، از وسوسه حضور در تیم سلتیک چشم پوشی می کند و به انقلاب استیون جرارد در گلاسکو رنجرز می پیوندد؛ جایی که به خوبی واضح است او چگونه می تواند به سرعت جایش را در پست دفاع کنار باز کند.»

سایت The Boot Room همچنین به ترکیب دو تیم سلتیک و گلاسکو و نحوه حضور محمدی در ترکیب گلاسکو پرداخته است.

کد خبر 4357114

منبع: مهر

کلیدواژه: استیون جرارد سلتیک گلاسکو میلاد محمدی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال کرواسی وزارت ورزش و جوانان مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد