Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:19:41 GMT

«آی‌فیلم» اچ‌دی از روی گیرنده‌های دیجیتال حذف شد

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۰۷۵۸

«آی‌فیلم» اچ‌دی از روی گیرنده‌های دیجیتال حذف شد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، شبکه آی‌فیلم اچ دی بدون اطلاع قبلی به مخاطبان از روی گیرنده‌های دیجیتال حذف شده است.

بنا بر این گزارش، با این تصمیم مخاطبان دیگر نمی‌توانند شبکه آی فیلم را با کیفیت اچ دی تماشا کنند و باید به شبکه آی فیلم اس دی مراجعه کنند که شماره این شبکه نیز تغییر کرده و از ۱۴ به ۱۲ منتقل شده است و بینندگان تلویزیون برای دریافت شبکه اس‌دی نیز باید شبکه‌ها را دوباره جستجو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تصمیم در حالی گرفته شده که در حال حاضر بسیاری از نقاط تهران شبکه اس‌دی آی‌فیلم قابل دریافت نیست و سازمان صداوسیما نیز در زمینه حذف شبکه اچ دی اطلاع‌رسانی نکرده است. 

در همین رابطه یکی از مسئولان شبکه آی فیلم در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس در پاسخ به دلایل حذف این شبکه گفت: واقعیت این است که ما از تصمیم شکبه مبنی بر حذف آی فیلم اچ دی بی‌خبر بودیم و به واسطه کامنت‌های مخاطبان متوجه این موضوع شدیم. 

وی ادامه داد: اگر ما زودتر متوجه این موضوع شده بودیم قطعا از طریق زیرنویس و راه‌های دیگر آن را به مخاطبان خود اطلاع‌ می‌دادیم تا سردرگم نشوند. 

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قطعی شبکه اچ‌دی آی‌فیلم مقطعی است یا دائمی نیز عنوان داشت: ما هنوز از چرایی این اتفاق بی‌خبریم و علت آن را نمی‌دانیم ولی بعید می‌دانم که آی‌فیلم اچ دی دوباره به گیرنده‌های دیجیتال برگردد. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی از جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرانسوا ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. 

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ... .

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از جمعه، ۷ اردیبهشت جایگزین سریال «پنجاه متر مربع» می شود.

«مامان اشتباه می‌کند» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رستگاری به افق فلسطین
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو