Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:27:15 GMT

چهار شنبه بازار خلیل آباد جمع آوری می شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۲۰۸۵

چهار شنبه بازار خلیل آباد جمع آوری می شود

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب بازار شهر، چهارشنبه بازار خلیل آباد جمع آوری می شود و وانت و نیسان های میوه فروش در ورودی شهر هم به‌زودی ساماندهی خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مالداران در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: در شهرستان خلیل آباد تعداد ۱۶۱۱ کسبه داریم که از این تعداد ۱۰۲۲ واحد پروانه دار و ۵۸۸ واحد هم بدون پروانه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد دارای ۷ اتحادیه فعال می باشد خاطرنشان کرد: کسانی که می خواهد شغل جدید در شهر ایجاد کنند حتماً قبل از هر اقدامی بایستی به اتاق اصناف مراجعه کنند، چرا که در سطح شهر برای بعضی از صنوف محدودیت صدور پروانه داریم و دیگر برای شغل هایی مثل فروشندگی مرغ و ماهی و نانوایی به دلیل تکرار زیاد این مشاغل، پروانه فعالیت در شهر خلیل آباد صادر نخواهد شد.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد عمده ترین مشکل اصناف در شهر را نزدیکی خلیل آباد به شهر کاشمر دانست و تصریح کرد: یکی از مهم ترین مشکلات اصناف در خلیل آباد هم‌جواری این شهرستان با کاشمر است که می طلبد همشهریان برای خرید مایحتاج خود نسبت به این موضوع حساسیتی بیشتری داشته باشند و خرید های روزانه خود را از شهر خودشان انجام بدهند.

وی از در اختیار گذاشتن سرویس های حمل و نقل به طور رایگان برای روستاهای پر جمعیت به شهر خلیل آباد خبر داد و اذعان کرد: با هماهنگی شهرداری خلیل آباد برای روستاهای پر جمعیت شهرستان سرویس های حمل و نقل رایگان پیش بینی کرده ایم که بتوانند به آسانی خریدهای خود را از شهر خلیل آباد انجام دهند.

مالداران در پایان عنوان کرد: با توجه به وضعیت نامطلوب بازار شهر، چهارشنبه بازار خلیل آباد جمع آوری می شود و وانت و نیسان های میوه فروش در ورودی شهر هم به‌زودی ساماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی چهار شنبه ۵ اردیبهشت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،

امروز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳،
 
۱۵ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری
 
۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی است.

اذان ظهر ۱۱:۵۱

غروب آفتاب ۱۸:۲۸

اذان مغرب ۱۸:۴۶

و نیمه شب شرعی امشب ۲۳:۰۷ است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی چهار شنبه ۵ اردیبهشت
  • اوقات شرعی چهار شنبه ۵ اردیبهشت در یزد