Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به همراه معاون حمل و نقل، رییس اداره حمل و نقل کالا روز چهارشنبه با حضور در کانون انجمن های صنفی رانندگان استان از نحوه ارایه خدمات در زمینه اجرای طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان بازدید کرد.

افشین پیرنون در این بازدید گفت: اجرای طرح بیمه تکمیلی رایگان در راستای انجام مطالبات رانندگان استان اجرا شده و با هماهنگی های صورت گرفته اجرای این طرح از روز گذشته در محل کانون انجمن های صنفی رانندگان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرنون در خصوص طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان تصریح کرد: در فاز نخست این طرح رانندگان می توانند بدون پرداخت هزینه علاوه بر خود، همسرشان را نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآورشد:درمرحله بعدی طرح تمام اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان قرار خواهند گرفت.

پیرنون بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شده کانون انجمن صنفی رانندگان استان به زودی با استقرار دفتری در محل پایانه کالای قزوین واقع در کیلومتر  ۱۷ جاده قزوین- بویین زهرا، خدمات لازم در خصوص طرح بیمه تکمیلی رایگان رانندگان را ارائه کند.

وی اضافه کرد: رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا می توانند با همراه داشتن مدارک مورد نیاز برای انجام بیمه تکمیلی به کانون انجمن های صنفی رانندگان واقع در خیابان نواب میدان مادر مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز برای بیمه تکمیلی رانندگان شامل شماره شبای حساب بانکی راننده و مشخصات شناسنامه ای همسر(کارت ملی و شناسنامه) است.

کد خبر 4357268

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمه تکمیلی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه زیر سایه خورشید بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد