Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این دوره از جایزه عکاسی با موضوع آزاد و ویژه عکاسان خوزستان است و فقط شامل عکاسی مستند نخواهد بود.
متقاضیان حضور در این برنامه می‌توانند مجموعه‌های غیرمستند را نیز در این رقابت شرکت دهند.
همچنین برگزاری نشست‌های آموزشی برای متقاضیان شرکت در این برنامه اعطای کمک هزینه نیز از برنامه های جنبی این فرصت فرهنگی، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق اعلام دبیر اجرایی این برنامه ، برای سومین دوره نیز، 2 جایزه در نظر گرفته شده که بر این اساس، علاوه بر جایزه ویژه برای یک عکاس زیر 23 سال (به علت درگذشت علی هویسی قبل از 23 سالگی) یک جایزه نیز به یک عکاس بالای 23 سال تعلق خواهد گرفت و مطابق با سیاست‌های تدوین شده‌ جایزه مزبور ، این 2عکاس برای تکمیل پروژه‌‌های عکاسی خود مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.
جایزه (گرنت) عکاسی علی هویسی، اولین گرنت عکاسی خوزستان و دومین گرنت عکاسی ایران به حساب می آید و تاکنون مورد حمایت هیچ نهاد دولتی نبوده است.
فراخوان نهایی دور سوم این جایزه، قوانین و شرایط شرکت در رقابت و سایر اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آن به زودی از طریق مرجع اصلی و رسمی اطلاع‌رسانی‌ گرنت؛ صفحه اینستاگرام @baghcheart منتشر می شود.
در دنیای هنر، گرنت، کمک هزینه بلاعوضی است که برای انجام یا تکمیل یک پروژه هنری به هنرمند تعلق می‌گیرد.
7164/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت ایران عکاسی خوزستان جایزه نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه اولین محفل شعر ارادت رضوی از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی به زبان عربی در شهرستان هویزه با اجرای زیارت خاصه امام رضا (ع) توسط خادمان بنیاد امام رضا (ع) مستقر در استان خوزستان آغاز شد.

در این مراسم شعرخوانی توسط علی ختروشی، سید امین موسوی، زکی سواری، محمد جواد ساعدی منش، علیرضا کوتی و علی سواری اجرا شد.

از سال گذشته جشنواره شعر عربی صرفاً محدود به یک اختتامیه نیست و با تدبیری که صورت گرفت در چندین شهرستان خوزستان برگزار می‌شود.

امسال نیز در ۶ شهرستان برنامه‌هایی تحت عنوان شب شعرهای رضوی برگزار می‌شود که به اختتامیه جشنواره بین‌المللی شهید رضوی منتهی می‌شوند.

کد خبر 6089943

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ‌دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در فارس برگزار می‌شود
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما