Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:04:01 GMT

گل پاوارد به آرژانتین بهترین گل جام جهانی 2018 روسیه

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۵۳۳۹۹

گل پاوارد به آرژانتین بهترین گل جام جهانی 2018 روسیه

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاوارد در حال حاضر برای باشگاه اشتوتکارت آلمان بازی می کند و از زمان حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه و گرفتن جای جبرئیل سیدیبه خوش درخشیده است. این در حالی است که به گزارش اسپورت بیلد باواریایی ها در راستای ایجاد تغییر و تحولات تیمی قصد دارد پاوارد را به آلیانتس آرنا ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که مبلغ آزادسازی به میزان 30 میلیون پوند بر روی پاوارد تعیین شده؛ این بازیکن تا پایان سال با اشتوتکارت قرارداد دارد و نمی تواند به بایرن مونیخ برود و این یعنی باواریایی ها باید یک سال دیگر زوج سال خورده مت هوملس- ژروم بواتنگ را تحمل کنند و البته پاوارد با یک فصل دیگر حضور در ترکیب اصلی اشتوتکارت می تواند پیشرفت بیشتری کرده و برای حضور در آلیانتس آرنا آماده تر شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: پایان قصه جام جهانی ۲۰۱۸ با نبرد فرانسه و کرواسی برای رویای مشترک

 

انتهای پیام/

بنجامین پاوارد به دنبال جدایی از اشتوتکارت + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاوارد فرانسه گل دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر

۶ بازیکن بر سر کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر رقابت می‌کنند

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل لیگ برتر را به شرح زیر معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها برونو فرناندز: ۶ گل و ۱ پاس گل در 5 بازی یوشکو گواردیول: ۲ گل و ۱ پاس گل در ۵ بازی کای هاورتس: 4 گل و ۳ پاس گل در ۶ بازی ژان فیلیپ ماتتا (کریستال پالاس): 5 گل در ۶ بازی کول پالمر: ۷ گل و ۱ پاس گل در ۴ بازی جوردن پیکفورد: ۴ کلین شیت و ۲۳ سیو در ۶ بازی اسامی نامزدها

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • پالاسیوس: همه در آرژانتین می‌خواهند لیونل مسی تا ابد بازی کند
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم