Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال مبلغ رضایت نامه سید مجید حسینی را مشخص کرد.

طرفداری- نمایندگان باشکاه ترابزون اسپور امروز برای مذاکره با باشگاه استقلال به تهران آمدند و با امیرحسین فتحی دیدار کردند.

به گزارش طرفداری، سرپرست استقلال در این جلسه مشخص کرد که حسینی در صورت رضایت باشگاه می تواند جدا شود و در صورت امضای قرارداد غیر قانونی هم بازیکن محروم می شود و هم پنجره نقل و انتقالات ترابزون بسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت امیرحسین فتحی به نمایندگان ترابزون اعلام کرد که فقط با پرداخت 700 هزار دلار حاضر به صدور رضایت نامه سید مجید حسینی هستند.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایراننقل و انتقالات داخلیلیگ خلیج فارساستقلالبرچسب‌ها: مجید حسینیامیرحسین فتحینقل و انتقالات استقلالترابزون اسپور برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر استقلال رسماً مبلغ صدور رضایت نامه سید مجید حسینی را اعلام کرد؛ 700 هزار دلار بدون تخفیف!وضعیت پیچیده نقل و انتقالات رم؛ کوادرادو و دیوید نرس، جدیدترین نام های اضافه شده به لیست مونچی هستندتست دوپینگ دو کشتی گیر فرنگی‌کار ایران مثبت اعلام شددانلود؛ برترین لحظات کاکا در رئال مادرید (2009/2013)نقل و انتقالات NBA؛ قرارداد کوین لاو با کلیولند کاوالیرز تمدید شدکارلوس باکا: احتمالا میلان را ترک خواهم کردقرارداد کادرفنی سایپا در هیات فوتبال ثبت شددانلود؛ 24 ساعت با مالکوم، خرید جدید بارسلونااسکای فاش کرد: برایتون بیش از سه سال علیرضا جهانبخش را زیر نظر داشته استرسمی؛ یوسف سیدی به تراکتورسازی تبریز پیوستپیشنهاد 10 میلیون یورویی کریستال پالاس به رم برای جذب ماکسیم گونالونبنیتس: ترکیب فعلی نیوکاسل به اندازه کافی خوب نیست و ما نیاز به بازیکنان جدید داریمجلسه اميرحسين فتحی با اوزربای نويكاتر، معاون باشگاه ترابزون اسپور درباره صدور رضايت نامه سيد مجيد حسينی از تهران تا هامبورگ؛ مروری بر عملکرد مهدی مهدوی کیا، ستاره درخشان فوتبال ایرانماتیاس سامر: اوزیل، مشکل فوتبال آلمان نیست؛ باید به تصمیم او مبنی بر خداحافظی از تیم ملی احترام بگذاریمپیش بازی فولاد خوزستان-پارس جنوبی جم؛ جنگ جنوبی ها در شروع لیگ!تکراری ترین داستان این روزهای استقلال؛ تیام و جپاروف فردا به تهران می‌آیند!اوریه: باید از غیبت تریپیر نهایت استفاده را بکنم؛ خواستار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس هستمدانلود؛ 10 گل برتر جام جهانی 2018 روسیه به انتخاب FIFAبازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال ایران مشخص شدند بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه یوونتوس به بازگشت بونوچی تمایل دارد، اما نه به قیمت معاوضه با کالدارا؛ موراتا گزینه جدید میلان به جای گونزالو هیگواینمورینیو: از وضعیت راضی نیستم؛ شرایط لیورپول و چلسی نسبت به ما بهتر استمالکوم در پیراهن بارسلونا (عکس)رم به دلیل شکست در انتقال مالکوم، در‌ صدد شکایت از بوردو استتوتو اسپورت: کاهش دستمزد و عذرخواهی از هواداران، دو شرط یوونتوس برای بازگرداندن بونوچیکاریکاتور؛ ایکر کاسیاس، تردیدها به فتح کره‌ی ماه و استنلی کوبریک! (عمر مومنی)اکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندمالکوم: از انتقال به بارسلونا بسیار خوشحالم؛ به بهترین باشگاه جهان آمده امزمانی: اگر کمیته استیناف، رای سوپرجام را تایید کند موضوع کناره گیری از مسابقات را مطرح خواهم کردرسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوستکالدارا: بازی در کنار رونالدو مایه افتخارم است؛ در یوونتوس خوشحالم و می خواهم بمانمرسمی؛ رابین اولسن به آاس رم پیوستمونچی: برخلاف میل ما، بوردو درخواست کرد انتقال مالکوم را در توئیتر اعلام کنیم؛ از اتفاقی که افتاد بسیار متاسفمدرحاليكه جايگاه مولر در جمع ژرمن ها مستحكم است، اوزيل از بازى هاى ملى خداحافظى كرد (کاریکاتور)درحاليكه جايگاه مولر در جمع ژرمن ها مستحكم است، اوزيل از بازى هاى ملى خداحافظى كرد (کاریکاتور) 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۵۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • نام استقلال رسما تغییر کرد: «استقلالِ خلیج فارس»
  • نام استقلال رسما تغییر کرد؛ «استقلالِ خلیح فارس»