Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود شکست مقابل لیورپول در جام قهرمانی بین المللی، سرمربی سیتیزن ها از نمایش شاگردانش راضی است.

طرفداری- در چارچوب جام قهرمانی بین المللی، تیم های منچسترسیتی و لیورپول به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست 2-1 سیتیزن ها خاتمه یافت.

به نقل از اسکای اسپورتس، پپ گواردیولا در خصوص نمایش شاگردانش رد این مسابقه گفت:

کاری که در این بازی انجام دادیم فوق العاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دقیقه 75 از عملکرد بازیکنان آن هم مقابل تیمی مانند لیورپول که بازیکنان فوق العاده ای داشته و فینالیست اروپاست بسیار راضی ام. در واقع بازیکنان از نظر شخصی خوب کار کردند. میانگین سنی تیم در نیمه اول بسیار جوان بود و واقعا به آنها افتخار می کنم و خوشحالم که مربی این بازیکنان هستم. در 15 دقیقه پایانی مسابقه خسته شده بودیم و چند تغییر در دقایق پایانی انجام دادیم. لیورپول شایسته زدن گل ها بود.

سرمربی اسپانیایی در مورد عملکرد لروی سانه افزود:

این به خود لروی بستگی دارد. او باید بیشتر بازی کند و سعی کند بدون توپ نیز در زمین تاثیرش را بگذارد. می دانم که لروی استعداد انجام این کار را دارد و خوشحالیم که او گلزنی کرد ولی هنوز از بهترین فرمش فاصله دارد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیانگلستانلیگ جزیرهلیورپولسیتیبرچسب‌ها: منچسترسیتی-لیورپوللروی سانهپپ گواردیولا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر الصفاقسی تونس 3-2 الغرافه قطر؛ طارمی پنالتی گرفت و اسنایدر گل زدگواردیولا: از عملکرد جوانان منچسترسیتی مقابل لیورپول رضایت دارم؛ سانه از بهترین فرمش فاصله دارداستیلی: در بازی با عراق، داور نسبت به تیم حریف مهربان تر بودشکست تیم ملی بسکتبال ایران برابر چینشکیری: لیورپول توانایی فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارد؛ کیفیت تیم با خریدهای جدید بالاتر رفته استتسنیم: حضور تیام در استقلال منتفی شدخلاصه بازی میلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد (دوستانه)جام جهانی شمشیربازی-چین؛ پیروزی بانوان سابریست ایران برابر قزاقستانبارسلونا برنامه مراسم معارفه مالکوم را اعلام کردکلوپ: خریدهای جدید؟ زمانی جشن خواهیم گرفت که موفقیت کسب کنیم؛ نگرانی خاصی راجع به وضعیت صلاح ندارمدستور امیرحسین فتحی برای پرداخت مطالبات میرشاد ماجدیخلاصه بازی تاتنهام ۴-۱ رم (دوستانه)اسماعیل فرهادی و عزیز معبودی قرارداد خود را با ماشین سازی تبریز تمدید کردندمیلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ در حاشیه نبرد رینا و جوئل پریراخلاصه بازی منچستر سیتی 1-2 لیورپول (دیدار دوستانه)خلاصه بازی دورتموند 2 (3)-(4) 2 بنفیکا (دیدار دوستانه)تاتنهام ۴-۱ رم؛ شروع طوفانی اسپرز در غیاب ستاره‌هاورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 25 جولای 2018دورتموند 2 (3)-(4) 2 بنفیکا؛ بریس فیلیپ و پیروزی بنفیکا در ضربات پنالتیمنچستر سیتی 1-2 لیورپول؛ پیروزی قرمزها با گلزنی صلاح و مانه برابر تیم جوان سیتیزن ها بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه کارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استتوتو اسپورت: کاهش دستمزد و عذرخواهی از هواداران، دو شرط یوونتوس برای بازگرداندن بونوچیرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستکاریکاتور؛ ایکر کاسیاس، تردیدها به فتح کره‌ی ماه و استنلی کوبریک! (عمر مومنی)اکیپ: ناصر الخلیفی روی فروشی نبودن رابیو اصرار می‌کندیوونتوس ۲-۰ بایرن مونیخ؛ پیروزی زیر بارانِ فیلادلفیا با درخشش فاویلیرسمی؛ ژلسون مارتینز به اتلتیکو مادرید پیوسترسمی؛ یوسف سیدی به تراکتورسازی تبریز پیوستهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمچلسی برای فروش موراتا به میلان، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو می خواهد؛ لئوناردو شاید به گزینه های دیگر فکر کندرسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوستمصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!گل بنجامین پاوارد به آرژانتین به عنوان بهترین گل جام جهانی 2018 روسیه انتخاب شدگیشه طرفداری؛ 4 مرداد؛ تیام: میام، نمیام!گیشه طرفداری؛ 4 مرداد؛ تیام: میام، نمیام! 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۰۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، علی کردانی که شب قبل از بازی حساس مقابل سپاهان با هدیه ویژه ای از سوی کاپیتان استقلال تهران روبرو شده بود و با انگیزه مضاعف به مصاف سپاهان رفته بود، در این بازی عملکرد قابل قبولی داشت.

کردانی که در تمامی بازی های این فصل ملاثانی به میدان رفته و ۱۲ کلین شیت به ثبت رسانده، مقابل ستاره های ملی پوش سپاهان عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و تحسین بازیکنان و سرمربی حریف را بدنبال داشت.

کردانی در نیمه اول که سپاهان تیمی سراسر هجومی بود، به خوبی توانست مقابل ستاره های نامدار زردپوشان و دیگر بازیکنان هجومی سپاهان مقابله کند و در چندین صحنه عکس العمل های خوبی را انجام داد.

کردانی که در دقیقه 40 دروازه اش روی ضربه سر کاوه رضایی فرو ریخت، بجز این گل در باقی صحنه ها روی هوا مرد شماره یک ملاثانی بود. در شروع نیمه دوم که سپاهان برای زدن گل های بعد تلاش می‌کرد، توانست از دروازه خود محافظت کند و اوج کار او، موقعیت تک به تکی بود که از کاوه رضایی گرفت و در ادامه مانع از پنالتی گرفتن رضایی شد.

سیاوش اکبرپور نیز در کنفرانس های قبلی خود از گلر تیمش یاد کرده بود و او را به خاطر مسائل فنی و اخلاقی برای دیگر بازیکنان حاضر در لیگ آزادگان،  یک الگو معرفی کرده بود.

این گلر توانست جواب اعتماد سرمربی خود را در یک بازی بزرگ بدهد و عملکرد قابل قبولی داشت. پنالتی که رضاییان در دقیقه 117 وارد دروازه استقلال ملاثانی کرد، باعث شد تا کردانی نتواند روز خوب خود را با پیروزی جشن بگیرد ولی عملکرد او در یادها باقی می ماند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند