Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@03:08:11 GMT

آئین نکوداشت ستارگان محراب در شهر ملارد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۱۳۰۳

آئین نکوداشت ستارگان محراب در شهر ملارد

آئین نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد عقیلی امام جماعت مسجد جامع شهر ملارد(خامس آل عبا(ع)) در مسجد جامع شهر برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد؛ در ادامه نشست های تجلیل از ستارگان محراب استان تهران، آئین نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد عقیلی امام جماعت مسجد جامع شهر ملارد(خامس آل عبا(ع)) در مسجد جامع شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، این آئین عصر روز جمعه ۵ مردادماه از ساعت ۱۸  با سخنرانی حضرت آیت الله صدیقی( امام جمعه موقت تهران) و مدیحه ثرایی شاعر گرانقدر غلامرضا آغاسی در مسجد جامع شهر ملارد واقع در ملارد، بلوار رسول اکرم(ص) برگزار می‌شود.
گفتنی است: حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد عقیلی امام جماعت مسجد جامع ملارد فرزند عبدالفتاح از بطن زبیده خانم. در سال۱۳۱۴ در ماماهان از بخش فامنین همدان ولادت یافت و از سال۱۳۳۱ به همراه والدین به ملارد مهاجرت نمود.
وی تحصیلات حوزوی خود را در تهران، مشهد و قم و در نزد علمای بزرگ به پایان برد و از سال۱۳۷۲ تا امروز در مقام عالم بزرگ ملارد فعالیت دارد. عقیلی از روحانیون قدیمی و علمای محبوب و مردمی شهر ملارد به شمار می‌آید.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت ششمین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت جعفر صادق (ع) هیئت و دسته‌های عزاداری باحضور نوجوانان مساجد منتخب شهر تهران در ۴۰۰ مسجد پایتخت برگزارشد.

این مراسمات با حضور ائمه جماعت مساجد منتخب تهران و نوجوانان علاقمند به خاندان عصمت و طهارت برپا گردید.

نوجوانان با شرکت در این هیئات و دسته‌های عزاداری ضمن عرض ارادت به ساحت رئیس مذهب جعفری با شخصیت علمی و معنوی این امام همام بیشتر آشنا شدند.

همچنین دسته‌های عزاداری دانش آموزی در شهر تهران با حضور عاشقان صادق آل محمد (ع) به راه افتاده و نوجوانان تهرانی در سوگ امام خود گریستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران 
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • آئین نکوداشت مختومقلی فراغی در بجنورد برگزار شد