Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:16:19 GMT

پلیس به دنبال عامل جنایت در مغازه پارچه فروشی + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۱۵۰۱

پلیس به دنبال عامل جنایت در مغازه پارچه فروشی + فیلم

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست عامل جنایت خیابان شهید مصطفی خمینی را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش ایسنا، در ساعت 14:35 روز 12 دی ماه پارسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 وقوع یک نزاع و درگیری در خیابان شهید مصطفی خمینی – ابتدای کوچه سیداسماعیل به کلانتری 113 بازار اعلام شد که با حضور مأموران کلانتری و اورژانس در محل، فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد؛ اما پس از چند ساعت و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته داخل مغازه اطلاع پیدا کردند که مقتول 30 ساله بلافاصله پس از ورود به داخل مغازه با شاگرد مغازه درگیر شده است که طی آن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است .

صاحب مغازه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : روز درگیری متوفی حدودا 15 تماس تلفنی با مغازه بنده داشت و طی آن با شاگرد مغازه به نام حمید درگیری لفظی پیدا کرد. زمانی که متوفی داخل مغازه شد، بدون هرگونه صحبتی به سمت حمید رفت و به شدت با هم درگیر شدند. در آن لحظه بلند شدم تا آنها را از هم جدا کنم که چاقویی که دست شاگردم حمید بود به دست من خورد و من از ناحیه دست زخمی شدم . به کمک همسایه ها مشغول جدا کردن متوفی از شاگرد مغازه بودم که در حین جدا کردن آنها ، چاقویی که دست حمید بود به سینه ی متوفی برخورد کرد و پس از چند لحظه او روی زمین افتاد که بلافاصله به اورژانس زنگ زدیم تا او به بیمارستان منتقل شود .

شاهدان صحنه درگیری نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که با شنیدن صدای داد و فریاد همسایه ها مبنی بر اینکه داخل مغازه چاقوکشی و درگیری شده خودشان را به محل درگیری رسانده و متوجه شدند که شاگرد مغازه به نام حمید.ق 31 ساله  با چاقو ، متوفی به نام ناصر . م 30 ساله را از ناحیه قفسه سینه مجروح کرده و از محل متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت حمید در خیابان 17 شهریور به تحقیقات از همسایگان محل سکونت وی پرداخته و مشخص شد که حمید به صورت مجردی زندگی می‌کند؛ لذا در ادامه با شناسایی دیگر اعضای خانواده حمید ، تحقیقات از آنان انجام شد و آنها نیز همگی عنوان کردند که هیچ اطلاعی از حمید ندارند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم پرونده گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و به منظور دستگیری متهم، هماهنگی های لازم با شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران برای انتشار بدون پوشش تصویر متهم تحت تعقیب اداره دهم ویژه قتل پلیس انجام شده است.

وی از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم متواری شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 51055437 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

این ویدئو حاوی صحنه‌های خشونت آمیز است

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بازار پلیس آگاهی تهران پليس آگاهي تهران جنايت حوادث خیابان مصطفی خمینی درگيري فیلم قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد