Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اردبیل / معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور در مراسم افتتاحیه مجموعه هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین گفت : این شهر به خاطر داشتن شب هایی روشن می تواند به عنوان یک شهر الگو در کشور معرفی شود چون دارای امتیازی بزرگ در معرفی برند شهر گردشگر است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مونسان از برگزاری نمایشگاه شهر گردشگری در ماه های آینده خبر داد و افزود : با خصوصیات بارز و پتانسیل بالای شهر سرعین این شهرستان به عنوان اولین شهر گردشگری ایران معرفی خواهد شد .
وی تصریح کرد : در حال حاضر بیش از یک هزار و 700 پروژه در بخش گردشگری در سطح کشور در حال اجرا است که برنامه‌ریزی شده تا از این تعداد یک هزار و 250 طرح تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری ، گفت : این بخش از مزیت ویژه‌ای نسبت به سایر بخش‌های برخوردار است به طوری که با سرمایه‌گذاری کم می‌توان زمینه‌ساز توسعه اشتغال و سودآوری بالا در این حوزه شد .
وی در مورد ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل نیز گفت: اردبیل ظرفیت بالایی برای توسعه بخش گردشگری با توجه به قابلیت‌هایی موجود آن دارد که توسعه زیرساخت‌های گردشگری راهکاری اساسی برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها به شمار می‌رود .
معاون رئیس جمهور افزود: راه‌‌اندازی نخستین هتل اسکول کشور با مشارکت بخش خصوصی و شهرستان گردشگرپذیر سرعین یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌های بخش گردشگری این استان به شمار می‌رود که می‌تواند زمینه‌ساز جذب هر چه بیشتر گردشگران به منطقه شود.
بهنام جو استاندار اردبیل نیز در این مراسم گفت: اولین مرکز آموزش تخصصی گردشگری کشور در شهر سرعین در حال احداث است و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی برگزاری جشنواره زمستانی سرعین و احیای زمستان بیدار را به عنوان اصلی ترین برنامه های گردشگری استان اردبیل عنوان کرد و افزود : سرمایه گذاران خوبی نیز برای احیای صنعت گردشگری در این استان حضور دارند تا برنامه های زمستانی و گردشگران زمستانی را به صورت خاصی داشته باشیم .
حسینی سرمایه گذار جوان مجموعه هتل و آبدرمانی رویال پارک سرعین نیز از سرمایه گذاری بیش از 27 میلیارد تومانی در این مجموعه خبر داد و افزود : اشتغال زایی بیش از 100 نفری این مجموعه جزو اهدافی بود که در ساخت آن داشتیم .
وی گفت : امکانات جدیدی چون غار آرامش ، سالن بدنسازی حرفه ای ، دستگاه های کپسول لاغری در زیربنای بیش از 8 هزار مترمربع برای خدمت رسانی بهتر به میهمانان ارجمند در این مجموعه در نظر گرفته شده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اردبیل سرعین گردشگری آبدرمانی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ به گفته مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان، فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان اصفهان با محوریت کارخانه عظیم و تاریخی ریسباف در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در نمایشگاه ایران اکسپو به سرمایه‌گذاران خارجی معرفی شد.
امیر کرم‌زاده، مجموعه تاریخی کارخانه ریسباف را یکی از مهمترین و زیباترین بنا‌های صنعتی و تاریخی کشور معرفی کرد وافزود: مقرر است این کارخانه به موزه بزرگ اصفهان تبدیل شود.
نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ درتهران بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد تجاری به‌منظور نمایش توانمندی‌های صادراتی با بازار‌های بین‌المللی است که در این دوره از نمایشگاه، غرفه اصفهان به معرفی توانمندی‌های صادراتی استان با رویکرد و ارائه زنجیره ارزش‌های راهبردی به‌ویژه در بخش گردشگری و صنایع دستی و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرداخت.
دراین رویداد همچنین بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه‌گذاری گردشگری به‌ویژه ۱۲ طرح برتر گردشگری در غرفه اصفهان معرفی شد.
روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان اعلام کرد: تفاهم‌نامه‌های توسعه گردشگری با ۶ استان تهران، یزد، فارس، کرمان، قم و خراسان رضوی به‌منظور تعامل و همفکری بیشتر و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های استان‌ها در این نمایشگاه منعقد شد.

دیگر خبرها

  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی توانمندی‌های گردشگری کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین