Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خراسان رضوی، تاکید کرد: ائمه جمعه باید در ستادهای نماز جمعه سه رکن کارکردها، ساختارها و راهکارها را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛  حجت الاسلام ابراهیم معادی، مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خراسان رضوی امروز پنج شنبه چهارم مردادماه در نخستین گردهمایی ائمه جمعه و ستادهای نماز جمعه خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: ائمه جمعه باید در برنامه های خود سه رکن، کارکردها، ساختارها و راهکارها را مورد توجه و عنایت ویژه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی توجه به کارکردها را در هر دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری مهم ارزیابی کرد و گفت: باید در این بخش اولین قدم زدودن سلیقه ها از ستادهای نماز جمعه شهرستان ها و یکدست و یکنواخت کردن برنامه های ستادهای نماز جمعه باشد.

 

حجت الاسلام معادی، توجه به تشکیلات و مشخص شدن وظایف را در حیطه رکن ساختارها اعلام کرد و افزود: در بخش راهکارها هم باید بتوانیم بهترین و درست ترین راه را برای بهبود برنامه های ستادهای نماز جمعه انتخاب کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه این سه رکن باید تحت پوشش سه پرچم برگیری، واگذاری و عرضه و ایجاد قرار بگیرد، توضیح داد: هدف از سیاست برگیری، استفاده از تمام ظرفیت های موجود در اطراف است چراکه قرار نیست ستادهای نماز جمعه فقط بر توانمندی و ظرفیت های خود متمرکز باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خراسان رضوی، در خصوص سیاست واگذاری هم گفت: در ستادهای نماز جمعه بعضا برخی برنامه ها توسط افراد خاص اجرا می شود در صورتی که باید از افراد مختلف بهره برد و اجراهای جمعی را در دستور کار قرار داد.

 

وی، لحاظ کردن نوآوری در برنامه ها و بهره مندی از طرح های بدیع و نو را در حوزه سیاست عرضه و ایجاد، خلاصه کرد و اظهارداشت: اگه سه رکن اعلام شده تحت پوشش این سه پرچم و سیاست قرار بگیرد، شاهد ستادهای نماز جمعه موفق و پویا خواهیم بود.

 

حجت الاسلام معادی با بیان اینکه اخباری که از خطبه های نماز جمعه منتشر می شود، به جهان به ویژه جهان اسلام جهت می دهد، افزود: با این اوصاف، خبرنگاران افتخاری ستادهای نماز جمعه باید در انتخاب تیترهای خبر دقت لازم را بکار گیرند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خراسان رضوی، با اشاره به دسیسه ها و توطئه های فراوانی که هر روزه از سوی جریان های داخلی و خارجی علیه نظام اجرایی می شود، بر آگاهی و بصیرت افزایی عالمان دینی تاکید کرد و گفت: دشمنان برای ضربه به انقلاب اسلامی، نقشه های فراوانی کشیده اند که باید حواسمان را بیش از پیش جمع کنیم.

 

وی با بیان اینکه جنگ تمام عیار ما در حال حاضر در عرصه اقتصادی است، گفت: این جنگ به مراتب گسترده تر از جنگ دوران دفاع مقدس است لذا باید آماده تر باشیم.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع شانزدهمین جشنواره امام رضا ع امام رضا ایران مراسم اختتامیه آمریکا زلزله کرمانشاه سیاسی یادواره شهدای نماز جمعه خادمان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۱۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

(تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • گزیده خطبه های نماز جمعه یاسوج
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • نماز جمعه تهران
  • نرخ بازار باید منصفانه و اسلامی باشد/ ضرورت توجه به حق و حقوق کارگران