Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@11:08:53 GMT

کشف سه تن برنج خارجی در مهاباد

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۲۵۷۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، فرمانده نیروی انتظامی مهاباد گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و در راستای جامه عمل پوشاندن به شعار سال مبنی بر مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا و ارز؛ عوامل انتظامی مهاباد در حین کنترل محور های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و و خودرو را توقیف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ظهیریان افزود: در این عمیلات یک نفر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده ، تحویل مقامات قضایی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد برنج قاچاق کشف امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مهرداد فولاد با اشاره به اینکه رونق بازار برنج موجب افزایش امید و اشتیاق شالیکاران به کار و تولید در شالیزار شد، گفت: تأمین ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی برای شهرستان آمل در سال زراعی جاری موجب توسعه و افزایش ضریب نفوذ مکانیزاسیون کشاورزی بویژه در مرحله کاشت و نشاء مکانیزه برنج شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۲۴ هزار هکتار شالیزار این شهرستان به صورت مکانیزه کشت شود که در مقایسه با سال گذشته رشدی ۲۰ درصدی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ۲۱ واحد بانک نشاء برنج در این شهرستان مشغول فعالیت هستند، گفت: کشت مکانیزه برنج با بکارگیری ۷۷۰ دستگاه نشاکار ۴ ردیفه و ۱۶۵ دستگاه نشاکار ۶ ردیفه انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری