Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:32:24 GMT

مشکل تامین آب منطقه هفت در محمدیه را حل می کنیم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۲۹۴۱

مشکل تامین آب منطقه هفت در محمدیه را حل می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب شهرمحمدیه و ناحیه شهری مهرگان روز پنجشنبه با حضور داراب بیرانوندی مدیر عامل آبفای استان، شهردار و اعضای شورای شهر در صحن شورای شهر محمدیه برگزار شد.

مریم نخستین در این جلسه با بیان اینکه اولویت ما حل مشکلات و نیازهای اساسی شهروندان است اظهار کرد: شهرداری محمدیه در راستای حل مشکل آب منطقه هفت گام اول را محکم برداشته و طبق توافق درخصوص مشارکت در آبرسانی این محل سهم شهرداری ۳۰ درصد تعیین شده است که به صورت تهاتری با واگذاری زمین به آبفای استان اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیات رئیس شورای شهر محمدیه نیز با بیان اینکه آب عنصر حیاتی در زندگی است گفت: شورا و شهرداری محمدیه برای بهره مندی شهروندان از خدمات مطلوب بخصوص آب شرب آماده هرگونه همکاری و مشارکت با متولیان امر در این خصوص است.

رئیس شورای شهر محمدیه در ادامه به ضرورت بازنگری و بازسازی خطوط انشعاب آب محمدیه اشاره کرد و افزود: با توجه به فرسوده شدن تاسیسات آب محمدیه و همچنین اجرای طرح توسعه و بلند مرتبه سازی باید در خصوص ترمیم و تعویض لوله ها اقدام جدی شود.

بیات همچنین از آمادگی و همکاری شورا درخصوص الگوسازی بیشتر مصرف آب در محمدیه و مهرگان برای مشترکبن خبرداد و گفت: شورا و شهرداری این آمادگی را دارد تا با برگزاری همایش و چاپ بولتن و برشور نسبت به آگاه سازی در مصرف بهینه آب در بین خانواده ها همکاری کند.

حسنی رئیس کمسیون عمران شورا و شهرداری محمدیه نیز در این جلسه  خواستار استفاده از آب برگشتی تسویه شده فاضلاب محمدیه و مهرگان برای آبیاری فضای سبز منطقه شد.

وی بیان کرد: این جلسه برای رسیدگی به مطالبات مردم در خصوص آب بویژه آبرسانی منطقه هفت تشکیل شده و با مصوبات و تصمیماتی که دراین جلسه اتخاذ شده است امیدواریم بزودی مشکل آبرسانی این منطقه حل شود.

کد خبر 4357775

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب استان قزوین شهرداری محمدیه مریم نخستین بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد دهه کرامت خرم آباد شهرکرد یاسوج شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند زیر سایه خورشید سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان و با رأی موافق اعضا، طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با هدف ساخت و تکمیل طرح فرودگاه قم در زمین‌های طرلاب به تصویب رسید.

با این مصوبه ۲۶۵۰ هکتار زمین به منطقه ویژه سلفچگان الحاق خواهد شد.

استاندار هم در این جلسه از اقدامات عملی برای به سرانجام رساندن طرح ساخت فرودگاه قم خبر داد و گفت: در حال تعیین مشاور طرح و مذاکره با سرمایه گذاران برای از سر گیری ساخت فرودگاه قم هستیم.

آقایان ذوالنور و امیر آبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم از مصوبه مجلس برای تخصیص اعتبار به زیرساخت‌های فرودگاه قم در بودجه سال ۱۴۰۳ خبر دادند و با تأکید بر تعیین سرمایه گذار دارای اهلیت گفتند در خصوص این طرح و در قالب وظایف نمایندگی پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح خواهیم بود.

الحاق ۳۳۸ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در شهر قوات دیگر مصوبه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی امروز بود.

دیگر خبرها

  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • پیگیری مشکل اینترنت در روستاها
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟