Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@20:59:09 GMT

مورد عجیب یک ملی پوش؛ محمدرضا خانزاده، بدون تیم!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۶۵۰۳۹

مورد عجیب یک ملی پوش؛ محمدرضا خانزاده، بدون تیم!

مدافع پرحاشیه تیم ملی هنوز با باشگاهی قرارداد امضا نکرده است.

طرفداری - از ابتدای مشخص شدن لیست نهایی تیم ملی برای مسابقات جام جهانی، اعتراض های گسترده‌ای در میان هواداران فوتبال به وجود آمد و اکثر قریب به اتفاق آن ها، یک نام مشترک را شامل می‌شدند. محمدرضا خانزاده مدافعی بود که پس از پشت سر گذاشتن یک فصل معمولی در باشگاه پدیده، نامش در میان اعزامیان تیم ملی به روسیه آورده شد تا پس از جام جهانی 2014 و جام ملتهای آسیا 2015 سومین تورنومنت بزرگ ملی خود را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینجاست او در این سه تورنومنت، به میدان نرفته و حضوری در مسابقات نداشته است.

محمدرضا خانزاده از جمله بازیکنانی است که پس از پایان یافتن مسابقات جام جهانی هنوز تیم فصل آینده خود را مشخص نکرده و وضعیت نامشخصی دارد. این بازیکن پس از عدم توافق با مسئولان پدیده بر سر تمدید قرارداد، با مسئولان تراکتورسازی مذاکراتی را انجام داد ولی رقم پیشنهادی بالای مد نظر او، تراکتورسازان را خیلی زود از جذب این مدافع منصرف ساخت تا حضورش در تبریز منتفی شود. همچنین شایعاتی نیز درباره حضور خانزاده در فوتبال قطر به وجود آمد که نمی‌توانند صحیح باشند.

مدافع ملی پوش تیم ملی که حالا برند تیم ملی را در کارنامه خود درج شده می‌بیند، با انتظارات مالی بزرگ، از دو پیشنهاد همکاری خود صرف نظر کرده و به دنبال عقد قراردادی مناسب با یک باشگاه توانمند است. این در حالی است که تنها ساعاتی دیگر مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز خواهد شد و در نخستین دیدار، دو تیم سابق خانزاده یعنی پدیده خراسان و پرسپولیس تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. با مشخص شدن تقریبی وضعیت تیم های داخلی، وضعیت خانزاده همچنان مبهم باقی مانده و این در حالی است که تا موعد برگزاری جام ملتهای آسیا، زمان زیادی باقی نمانده است. باید منتظر باشیم و ببینم وضعیت محمدرضا خانزاده به چه ترتیبی رقم خواهد خورد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایراننقل و انتقالات داخلیلیگ خلیج فارستراکتورسازیپدیدهفوتبال ملیجام ملت‌های آسیابرچسب‌ها: محمدرضا خانزادهپدیده-پرسپولیسنقل و انتقالات تراکتورسازی برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر مورد عجیب یک ملی پوش؛ محمدرضا خانزاده، بدون تیم!سخنگوی بارسلونا: جدایی مسی با 100 میلیون یورو؟ نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنمواکنش حنیف عمران‌ زاده به جدایی تیام: بازیکنان خارجی را انقدر بزرگ نکنید!دانلود؛ گل روز باشگاه میلان - گل روبرتو روساتو به لاتزیو (1966)دانلود؛ تمام 75 گل دیگو میلیتو برای اینتر (قسمت اول)طغیان هواداران استقلال در افتتاحیه لیگ برتر؛ در انتظار جهنمِ آبیِ آزادی!مجید حسینی برای عقد قرارداد با ترابزون اسپور به ترکیه رسیدفوری؛ موافقت خزانه داری اسپانیا با پیشنهاد رونالدو؛ کریستیانو به زندان نمی‌رودمباشری: قرارداد آقاخان و تیموری فعلا ثبت نشد؛ یا از لیست خارج می شوند و یا نیم فصل دوم قرارداد می بندندال موندو: دادستانی اسپانیا این بار هامس رودریگز را به فرار مالیاتی متهم کردصدور رای محرومیت بازیکنانی که در اردوی تیم ملی امید حضور نیافتند از سوی کمیته انضباطیپیش بازی استقلال تهران-پیکان تهران؛ درخشش جوان ها، تنها دلخوشی آبی ها (به همراه نظرسنجی)پیروز قربانی: نوع یارگیری استقلال در حد یک تیم مدعی نبوده است؛ فوتبال ایران در بخش مدیریت باید شخم زده شوددی فرای: اینتر تیمی جاه طلب است؛ اشکرینیار مرا تحت تاثیر قرار داده استجهانبخش: کارلوس کی روش دید کاملاً مثبتی نسبت به حضورم در برایتون داشتممنوعیت سفر هوایی برای داوران به منظور صرفه جویی در هزینه ها (عکس)دانلود؛ بازگشت ملی پوشان بایرن مونیخ به تمرینات این تیمفول مچ دورتموند - بنفیکا (دوستانه پیش فصل 2018)فول مچ یوونتوس - بایرن مونیخ (دوستانه پیش فصل 2018)پیش بازی سپاهان - صنعت نفت آبادان؛ ماجراجویی مرد پرتغالی در قلمرو ژنرال بارگذاری مطالب بیشترلیست کاملویژه حضور تیام در استقلال منتفی شدکارواخال: رائول گونزالس برجسته ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید استیوونتوس ۲-۰ بایرن مونیخ؛ پیروزی زیر بارانِ فیلادلفیا با درخشش فاویلیرسمی؛ علیرضا جهانبخش به برایتون آلبیون پیوستمباشری: تیام با یک باشگاه خارجی قرارداد بسته است؛ استقلال از او شکایت می کندمیلان 1 (8)-(9) 1 منچستریونایتد؛ پیروزی شیاطین سرخ در حاشیه نبرد رینا و جوئل پریراچلسی برای فروش موراتا به میلان، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو می خواهد؛ لئوناردو شاید به گزینه های دیگر فکر کندرسمی؛ یوسف سیدی به تراکتورسازی تبریز پیوستنیکو کواچ: با وجود جذب رونالدو، یوونتوس مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان اروپا نیستمورینیو: دارمیان در صورت دریافت پیشنهادی مناسب جدا می شود؛ حالا از لیورپول انتظار قهرمانی می رودهاتن، سرمربی برایتون: به شدت مشتاق کار کردن با جهانبخش هستم؛ چند سالی بود که علی را زیر نظر داشتیمرسمی؛ آلفونسو دیویس به بایرن مونیخ پیوستمصدومیت جدی حسین حسینی و دانشگر در تمرین استقلال؛ حضور مقابل پیکان در هاله‌ای از ابهام!باشگاه استقلال تایید کرد؛ مذاکرات با ذوب آهن برای جذب تبریزی آغاز شدباشگاه استقلال تایید کرد؛ مذاکرات با ذوب آهن برای جذب تبریزی آغاز شد 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداریدانلود مجموعه موسیقی ورزشی مناسب برای باشگاه های بدنسازی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۶۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر

محمدرضا پهلوی و همسرش ثریا در اردیبهشت ۷۲ سال پیش راهی شیراز شدند تا مقبره جدید سعدی را در شیراز افتتاح کنند. در همان روز شاه در حافظیه تفالی به دیوان حافظ زد که غزلی با این مطلع نتیجه فال بود: دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس/ نسیم روضه شیراز پیک راهت بس./اطلاعات آنلاین

دیگر خبرها

  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • فال محمدرضا پهلوی هنگام افتتاح آرامگاه جدید سعدی | تصویر
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!